Labi1995 Clubopener
|
Geplaatst: 05-06-2019 09:05:36 Onderwerp: dat ik Prattlin zou overslaan tijdens |
|
|
Zoals alle Fernando Alonso konden doen na het behalen van zijn enige kwalificatierun op zondag, terwijl de zes wagens strijden om de laatste drie startplaatsen van de race, elk met een enkele Adidas Superstar Damen kwalificerende poging, vergelijkbaar met eliminatie van één wedstrijd, Nike Air Max 90 Femme was alleen te zien terwijl Kyle Kiser de snelheid van Alonso verspilde door een minuscule fractie van 0,019 mph over vier ronden van in totaal 10 mijl afstand, met een gemiddelde snelheid van 227.372 mph! Omdat ik nog steeds op Cloud Nine zit, zo'n drie dagen na Kiser's verbazingwekkende Drive om gewoon 33e en als laatste te kwalificeren voor dit weekend in Memorial Day klassieke Indianapolis 500. Welke voor Mwah, de race zal Hard Pressed zijn om het Drama Nike Air Max 90 Femme Rose van deze Last Row Shootout te overtreffen, vooral omdat ik heb gelezen dat er een 50% kans is op Regen voor de race van zondag. Maar dan weer, typisch de Indy 500's de IndyCar-serie Beste race van het jaar, daarom zal ik "Tune-In, zelfs als Koningin Danica" (Patrick) nu deel uitmaakt van de NBC Television Broadcast CrewIs it over Thar? Nee, misschien is het over Thar? Uhm, lavonjarg.de kan achter dat logboek staan? Beneden die heuvel of over die zandduin? Wat hebben onze GURR-REAT-president en de paashaas gemeen? Nou, ze zijn allebei erg goed in het leggen van eieren! Hoewel ik er vrij zeker van ben dat de Paashaas probeert het niet te moeilijk te maken om zijn ... te vinden terwijl Bravo Donald! Je hebt deze keer eenvoudigweg jezelf overtroffen. Oopsadaisy, Butterfingers! Neem liever een Mulligan mee die meneer de president! Wat is dat? Je Adidas ZX 850 Womens hebt je Mulligan al in de eerste hole gebruikt? En nu kun je je ballen niet vinden? Uhm, speel je niet met een nummer 1 titlist? En hoeveel Golfclubkampioenschappen zei je dat je weer hebt gewonnen? Uhm, meneer de president, heb je nog nooit gehoord van Pinocchio en heb je echt twee Ticky Tack Fouls genoemd tegen een 15-jarige tiener die je speelde voor een van je Nike Free Run 3.0 Womens waargenomen Golfing Tourney-titels? En na het bespotten van genoemde tiener, verloor hij uiteindelijk aan hem in de tweede Shootout Hole? Of misschien nadat Y'all klaar bent met het bijten van die Chocolade Bunnies, Mmmm-Mmmm, Sprinkles ... wil je de tijd opnieuw beleven wanneer Thee Donald was gewoon een punk 'in' Jawsey City 'en probeerde een NFL franchise te bemachtigen op de goedkope, toen hij de eigenaar was van de New Jersey Generals ... Ahoy Sports Fans, ik ben het Nike M2k Tekno Dames El Seo Sportyblog Scribe Touchdown Tommy nogmaals, met Dropped thou spreekwoordelijke bal; Butterfingers! Zoals we kunnen zien, welk excuus heb ik de laatste tijd niet gebruikt? Thee Dog Ate My Story? Uhm, dat Bright Thingy 'in the Sky kreeg in mijn ogen en maakte me, uhm Shank thou Story rechts; Oh Never Mind! Zoals ik net de afgelopen zes dagen heb doorgebracht Nike Air Max 90 Donne Rosa in een virtuele RaceAthon ', mijn eigen' March Madness ', waar ik net aan dacht toen ik een andere van die Lame Ass "It's Kia Madness, Baby!" Commercial voor een lokale Kuh-Kuh-Kuh-Kia-dealer ... als "echt" motorracen, nee NIET RASSCAR 'is in alle ernst begonnen. Ik heb de IndyCar-seizoensopener op 10 maart in St. Pete genomen. Gevolgd door Super Sebring Sports Car Weekend 15-16 maart, met de 1.000 mijl of 8 uur, wat het eerst komt FIA World Endurance Championship de dag voor de 67e editie van IMSA van de iconische 12 Hours of Sebring. Terwijl je Nightcap aan deze drie nachten in-a - er werd Down Under Mates, in Bloody OZ ', gespeeld in Melbourne, waar de Formule 1 was verankerd in de seizoensopening van de Australian Grand Prix!
Crikeys Mates! Yuhs had niet gedacht dat ik Prattlin zou overslaan tijdens een autorace. Heeft Nike Air Force 1 Femme Yuhs dat gedaan? Maar zie je hoe dat werkt? Aangezien ik eigenlijk minuscuul Attenzione heb betaald aan Dick Dudley's uh-Kuh-Kuh-Kia-commercial voor Kiefer Kia in Oregon, schatje! Maar terug naar onze reguliere programmering, toch? Zoals vele Moons geleden, Hey, deed Y'all S-E-E de nieuwste "Super Moon" op de eerste dag 'O Spring, 20 maart? Zoals de Vernal-equinox dit jaar blijkbaar op de 20e staat, All Yuhs Weather Hoonds; Hya!
AnyHoo, Wayback toen ik dat onverbeterlijke NFL Kicker Cody Bing-Bing-Bing, Ricochet Rabbit Adidas ZX 850 Femme hoorde! "Parkey, Parquay? Boter! Ontdaan door Duh Bearz ', dacht ik meteen, Oh? Misschien moeten de Seahawks hem neerhalen! |
|