Labi1995 Clubopener
|
Geplaatst: 25-01-2019 08:52:36 Onderwerp: det er en rimelig m |
|
|
Den Vivobarefoot Aqua er h?nder ned den mest komfortable af alle de nul drop sko, jeg b?rer p? arbejde. S?len er ultrafleksibel, toeboxen er ekspansiv, og de f?ler sig ?rligt som et indbrudt par t?fler. De er ikke n?dvendigvis det bedste udseende par sko, men n?r det kommer til ren komfort er de sv?re at sl?. Jeg har ogs? fundet dem til at v?re bem?rkelsesv?rdigt holdbare - efter over et ?rs brug er der n?ppe noget slid synligt Nike Air Max 95 Femme p? s?len, og dette til trods for at de n?sten udelukkende bruger for?rssemesteret og det meste af efter?rssemesteret. Fantastisk sko. Jeg har sendt en fuldst?ndig gennemgang af Vivobarefoot Nike Air Max 90 Dames Aquas her. Vivobarefoot Aqua er tilg?ngelig p? Planet Shoes. Aquas er nok ikke nok til at b?re med en jakkes?t, s? for en sko med lignende konstruktion kan du tjekke Vivobarefoot Ra. Selv om jeg ikke har pr?vet dem selv, vidste jeg et par personer, der b?rer Vivobarefoot Ra med en kostume. Som n?vnt ovenfor er en af ??fordelene ved mit job, at jeg kan komme v?k med ret afslappet t?j og fodt?j. I sidste sommer sendte Vivobarefoot mig et par sorte og gule Neos til at pr?ve. Jeg har brugt skoene et par gange p? l?ber, men selv om de giver en god jordfodring og har en bred toebox, har jeg altid f?lt, at de s? mere ud som en afslappet sko end en Nike Air Max TN Femme l?besko (et problem med mange Vivobarefoot sko ... ). Desuden appellerede den sort / gule farvekombination ikke til mig meget. For nogle m?neder siden udgav Vivobarefoot en airmesh-version af Nike Air Max Penny Mens Neo, og jeg k?bte et par i olivenfarven vist ovenfor. Dette er helt sikkert en afslappet sko og ikke en du ville have p? en dressier lejlighed, men det virker fint for mit arbejdsmilj?, hvor jeg ofte h?nger i et laboratorium fyldt med d?de dyr. Neo er en flot passende sko som Aqua, selv om s?len er lidt anderledes - den har de sekskantede lugs set p? billedet ovenfor og er lavet af en fastere gummi. P? trods af dette er det en super behagelig sko til at g? Adidas Ultra Boost Mens rundt, og jeg kunne bruge den som en ultraminimal l?besko med stor jorden f?lelse, skulle jeg ?nske at g?re det. Desv?rre ser det ud til, at Vivobarefoot m?ske har stoppet den olivenfarve, www.artealjabiri.de jeg har (jeg kan godt lide udseendet af det), men et par andre airmesh farveveje er tilg?ngelige hos ZapposWell, det er de fire sko, jeg oftest b?rer for at arbejde i disse dage. Til tider kan jeg g? lidt l?ngere hen imod den afslappede side og blive opdaget i laboratoriet if?rt Inov-8 Bare-X 180'erne (min personlige yndlings out-of-shoe lige nu - simpelthen fantastisk!), Men for en tilbagel?net arbejdsmilj? det kr?ver ikke en dragt, noget af disse sko ville v?re et godt valg. Hvis du har andre forslag, der ikke er n?vnt her, kan du dele i kommentarerne. Og hvis du har nogle forslag til minimale sko, der arbejder med en dragt (da jeg kun har Nike Air Max 90 Essential Femme brugt en kjole kun ca. to gange i mit liv!), S? v?r s? snill at dele. Som jeg langsomt har bygget min kilometertal tilbage efter en lang periode med lavt volumen l?b, jeg har fundet mig Nike Air Max 95 Damen selv bagved ved at skrive op sko anmeldelser. Et af de sko, jeg har haft i nogen tid nu, er New Balance Minimus Road Zero (MROO). Jeg er ikke sikker p? pr?cis, hvor mange miles jeg har lagt p? dem, men det er en rimelig m?ngde, og jeg har lige gjort en ti miler i dem tidligere i dag. Alt i alt er jeg en ganske stor fan af denne sko (afsl?ring: disse sko var mediepr?ver tilbydes gratis af producenten). Med en indgang p? lidt over 6 oz er MR00 b?de lettere og mere fleksibel end den originale Minimus Road (MR10) - efter min mening er det langt bedre sko. Med kun 12 mm s?lfod (skoen er nul dr?be) holder MR00 dig t?t p? jorden, men der er bare nok Nike Air Max Guile Womens pude til at fjerne kanten. Jeg er kommet s? meget som nul dr?ber l?besko med lidt pude, og denne fylder den niche fint. Jeg l?b en hurtig 7 mil ben af ??et Ragnar Relay i dem tilbage i januar, Nike Air Max 2017 Femme og fandt ud af at der var masser af pude til fart. De h?ndterede ogs? min 10 kilometer l?be i dag ganske godt - jeg var s?rligt tilfreds med dette, da det var min f?rste tocifrede kilometertal i l?bet af f? m?neder. |
|