Labi1995 Clubopener
|
Geplaatst: 28-03-2019 04:19:21 Onderwerp: et rennen op of in de buurt |
|
|
De meerderheid van atleten heeft slechte gewoonten ontwikkeld die door schoenen worden veroorzaakt die hun Nike Air Max 270 Femme biomechanica be?nvloeden. Ze trainen meestal (tot 80% van hun trainingsvolume) met zachte schoenen met een groot hiel-teenverschil, een soort schoeisel dat minder effici?nte biomechanica en een grotere hielaanval bevordert. Hun biomechanisch leren is bijgevolg verschillend van hun biomechanische prestaties, wat misschien verklaart waarom velen van hen deze biomechanica behouden in de competitie.
(RB - met andere woorden, misschien moeten we meer van onze training doen in de schoenen waarin we zullen concurreren, zodat we ons lichaam goed kunnen trainen om te kunnen wennen Nike Air Max 90 Essential Womens aan de biomechanica die nodig is op de racedag.) Ik denk dat als atleten meer blootsvoets ingewerkt hebben training, liepen 100% met hun performance schoenen, en als hun wedstrijdschoenen "hiel-teen nul differentieel" waren, dan zouden we enigszins andere biomechanica www.melanieo.frzien en waarschijnlijk verbeterde prestaties voor sommigen ... simpelweg door hun "loopeconomie" te verbeteren! Ik zou dit een beetje kwalificeren. Om een ??lange race als een marathon in zero-drop schoenen te lopen, moet je waarschijnlijk het meeste, zo niet al hun training doen in zero-drop schoenen. Ik heb veel hardlopers uit de voorhoede al vroeg in een race zien terugvallen op hun hielen - het kan erg vermoeiend zijn voor niet-gecorrigeerde kuitspieren. Maar het komt op het punt - we moeten tijdens de training acclimatiseren aan wat we in de competitie gaan Nike Roshe Run Femme gebruiken. Ik train niet uitsluitend in schoenen zonder valstrik, dus ik loop over het algemeen ook geen races. Ik denk dat recreatieve lopers meer op blote voeten trainen, 100% rennen met sportschoenen en als deze 'racer'-schoenen een hiel hadden -toe nulverschil ", we zouden voor de overgrote meerderheid veel verschillende biomechanica en verbeterde prestaties zien ... simpelweg door hun" loopeconomie "te verbeteren! Het opnemen van een beetje blootsvoets werk kan een geweldige aanvulling zijn op bijna elk trainingsrepertoire. De laatste tijd doe ik een beetje blootsvoets Nike Air Max 2017 Femme op beton / asfalt en moet ik zeggen dat het best leuk is geweest. Blaise heeft me zelfs ge?nspireerd om vorige week een mijl blootsvoets te rennen toen we in Boulder waren en ik ging gisteren met mijn gezin een lange blootsvoets wandeling maken. Je hoeft Nike Air Span 2 Mujer niet full-time op blote voeten te lopen, maar kleine hoeveelheden kunnen een goede manier zijn om meer in lijn te komen met je stride-mechanica. Vooraf zal ik opmerken dat ik de Jack Daniels-aanpak volg. Lopers hebben geen "racetempo". Ze hebben verschillende racetijden. Ze lopen 5Ks naar Half-marathons naar marathons. ("Marathon Pace" is anders en daar kom ik op.) Zoals ik al zei, Repeats faciliteren vorm over het hele spectrum. Door me te concentreren op snelheid, concentreer ik me op economisch rijden. Dit vertaalt zich in verbeterde vorm in elk tempo. Dit is tenminste mijn Nike Air Max 270 Femme Blanche ervaring. Het helpt bij snel werk en bij lange runs. En in races. Als je 10K tempo aan het spelen bent, loop je één aanzienlijk langzamer dan het tempo voor intervallen van 1000 of 1200. Tegen dat type training is 15 seconden bij "race-tempo" niets, minder Nike Air Max 90 Femme Fleur dan 100 meter (gevolgd door 2 minuten joggen), en alleen een beetje als een langzamer dan 20-minuten tempo tempo. Dus ik doe allerlei trainingen op of sneller dan "race tempo". Ze werken met andere systemen en dupliceren "de specifieke beweging". Pers Daniels: "Herhalingstraining verbetert de economie door de renner te helpen bij het elimineren van onnodige arm- en beenbewegingen, het werven van de meest wenselijke motoreenheden tijdens het rennen op of in de buurt van het racetempo, en zich prettig voelen bij hogere snelheden van hardlopen. "(Daniels 'Running Formula (2e ed.), op 25Nike Air Max 90 Femme . Hoofdstuk 9 van het boek is gewijd aan het onderwerp. Blaise zegt dat" de beste [manier, neem ik aan] om de lopende economie te verbeteren door effici?nt te werken. loopvorm is het racetempo. "Ik merkte dat dit simpelweg niet het geval is." Lopende intervallen op marathon gaan niet echt veel voor mijn vorm / economie, zelfs niet tijdens de marathon. "Er zijn andere voordelen, maar deze worden niet besproken. Ik heb veel coaching gelezen en veel coaches meegemaakt, de enige gemeenschappelijke gemene deler is dat ze allemaal hetzelfde doen tijdens de training: snel hardlopen is effici?nt lopen 95% -100% voor 50m-100m is DE meest effici?nte werking die men kan doen, zelfs in schoenen Je moet effici?nt zijn om je snelste te zijn. |
|