Labi1995 Clubopener
|
Geplaatst: 10-04-2019 07:57:46 Onderwerp: gezondheidszorg kunnen worden gebruikt |
|
|
Deze post, en die over metarsi?le stressfracturen deed me nadenken over de fasen van de overgang van aanpassing van de gang, en de spieren, pezen en botten. De hierboven besproken studie laat zien dat het een tranistion in gang kan zijn in 6 weken, en ik zou verwachten dat de loopveranderingen ook in harmonie zullen zijn met de spier en de neiging hebben om gesterkt te worden. Ik zou ook suggereren dat veranderingen in het looppatroon leiden tot veranderingen in het zachte weefsel, maar veranderingen in het looppatroon kunnen niet worden vastgehouden voor lange afstanden totdat Nike Roshe Run Dames het zachte weefsel sterk genoeg is. Dit zou de Nike Free Run 3.0 Womens beginfase van de transitie zijn. Het einde van de eerste fase van de gang is veranderd en de spieren zijn nu sterk genoeg om langere perioden van hardlopen en snellere stappen te ondersteunen. Nu in de tweede fase, leidt verder en sneller werken tot meer stress op de botten en met deze nieuwe stress kunnen ze ofwel beginnen te falen en zullen we stressfracturen zien, of als we geleidelijker zijn over het verhogen van de stress de botdichtheid zal beginnen te stijgen en ze zullen sterker worden en in staat zijn om de toenemende belastingen aan te kunnen. Er is een fijne lijn om hier te betreden, en een die we niet nodig hebben om te detecteren. We weten allemaal over te veel doen en spierpijn hebben in de dagen na een zware run, we kunnen het een paar dagen rustig aan doen en dan zijn Nike Air Max 270 Mujer we nog sterker terug. Vergelijk dit met botten Adidas ZX 750 Dames stress en hergroei - tenzij je echt overdrijft is het moeilijk om te weten dat de botten moeite hebben om bij te blijven en de hergroei is veel trager dan spieren. Het is ook allemaal om gemakkelijk pijn en pijn te veroorzaken als bekende weke delen klachten en niet als bottenstress als de bron. Ik zou zelfs mijn nek uitsteken en het idee voorstellen dat misschien degenen die hun gang niet snel aanpassen mogelijk lager zijn risico op botblessures. Het kan zijn dat die hielspitsen in Vibrams misschien niet de mooiste gang hebben, maar misschien kunnen ze hun lichaam op een vergelijkbare manier gebruiken als waarmee het is gebruikt, dat het niet overbelast is. Ik sluit af met een vraag voor mensen met meer kennis over medische kant - hoe lang duurt het voordat de botten sterker worden? Nike Air Vapormax Womens En wat is de beste stimulans voor botgroei? Zijn er Nike Air Max 270 Dames dingen die we kunnen doen om onszelf meer bewust te maken van waar de grens tussen stress die botgroei veroorzaakt en overdrijft en schade sneller oploopt dan dat het wordt vergoed? Ik vraag me af of training / sociale media zoals dailymile zich kunnen ontwikkelen zodat ze specifiek degenen kunnen ondersteunen die nieuw zijn bij het uitvoeren / overstappen naar een nieuwe gang / footware. Ik denk aan het automatiseren van dingen zoals de vuistregel van 10%, de hardlopers een voorbode geven dat ze hun kans op verwonding kunnen vergroten. Men zou ook online melding van pijn en pijnen kunnen gebruiken, zodat een expertsysteem mogelijke letselpatronen kan uitzoeken. Misschien zou men kunnen beginnen met een systeem waarin het data verzamelt voor analyse en als patronen naar voren Nike Air Max Tn Mujer komen, kan het expertsysteem beter worden in het uitkiezen Nike Air Max 95 Womens van waarschijnlijke problemen. Een dergelijk systeem zou gemakkelijk door professionals in de gezondheidszorg kunnen worden gebruikt, zowel bij onderzoek als bij diagnose en uiteindelijke behandeling. Er zijn potenti?le privacykwesties waarmee je te maken zou moeten hebben, dus je zou niet te veel informatie in het systeem willen zetten. Je zou kunnen beginnen met een beetje toevoegen aan wat al is verzameld op sites als dailymile / sportpal / etc, dus vanaf mile + pace zou je de gebruikte schoen toevoegen. Weten met welke schoen (of gebrek) het systeem zou weten hoe lang die specifieke schoen was gedragen, hoe lang een hardloper in dat type schoen heeft gezeten. De volgende fase zou het toevoegen van het loggen van pijntjes Nike Air Force 1 Mujer en pijnen op verschillende plaatsen op het lichaam Nike Air Max 97 Femme mogelijk maken. Het kunnen associ?ren van foto's of video met runs is mogelijk een ander diagnostisch hulpmiddel - voor het verzamelen van een diagnose door een crowd of om dit aan professionals te bieden. |
|