Pukkelpop Forum Forum Pukkelpop Forum Forum
Leve Pukkelpop buiten het Pukkelpopseizoen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hvis vores befolkning havde sk

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Labi1995
Clubopener

BerichtGeplaatst: 21-06-2019 03:54:59    Onderwerp: Hvis vores befolkning havde sk Reageren met citaat

For et par m?neder siden offentliggjorde jeg et interview, jeg gennemf?rte med Dr. Mark Cucuzzella. Mark er en familiel?ge ved Harpers Ferry Family Medicine i WV, en lektor ved West Virginia University School of Medicine og ejeren af ??Two Rivers (TR) Treads, landets f?rste minimalistiske eneste l?bende butik. Ligesom mig har Mark en st?rk interesse i l?bende form og minimalistisk fodt?j, og ligesom han er han ogs? for?lder. En af de udfordringer, vi deler som for?ldre, er at finde sko, som vi mener er egnede til at s?tte os p? f?Nike Air Max 720 Femme dderne. Desv?rre er de fleste tilg?ngelige muligheder lige nu simpelt miniatyrversioner af voksne sko og er generelt overd?mpede og ikke godt designet til fod p? et barn. Mark var venlig nok til at sende mig et par par Terra Plana Vivobarefoot Kids sko til mine egne b?rn , og Adidas NMD Mujer min datter elsker dem (hun har Pally's) - de har en dejlig bred toebox og er flad og ekstremt fleksibel. Min s?n derimod er kr?sen og vil kun b?re Crocs eller typiske sneakers (selv om han n?sten altid er barfodet efter eget ?nske rundt om i huset) - desv?rre er gode muligheder for b?rnesko, der underst?tter naturlige fodfunktioner, simpelthen ikke tilg?ngelig endnu (ting vil heldigvis blive bedre snart, hvis rygter jeg h?rer fra et stort firma er korrekte - bliv afstemt). P? grund af min frustration s?vel som en r?kke l?sere, der har kontaktet mig om dette Nike Air Max Command Femme problem, spurgte jeg Mark om han ville v?re villig til at skrive en g?stepost om b?rn og sko. Marker heldigvis forpligtet, og hans ekspertise som b?de en l?ge- og skohandler ejer giver en meget informeret og unik opfattelse om emnet. Nyd - s?rg for at dele dine tanker og / eller Adidas Superstar Donneerfaringer i kommentarerne! Som familie l?ge mener jeg fast, at b?rn skal lege i deres bare f?dder eller i aktivitetssko, der supplerer naturlig fodudvikling og korrekt bev?gelse biomekanik. L?bere, vandrere, tr?nere og det medicinske samfund er alle opv?gne for fordelene ved at tillade korrekt Nike Air Max 90 Femme Rose naturlig fodbev?gelse at forekomme i alle vores daglige aktiviteter. Ledere i l?bemekanik, idr?tsmedicin, dans og yoga / tai chi samfund forst?r alle, at det smarteste design, der nogensinde vil blive udviklet til menneskelig bev?gelse og skadefri aktivitet, er selve Nike Air Max 95 Femme menneskefoden. Running sko virksomheder langsomt h?re denne meddelelse og tilpasse deres produktlinjer til at skabe fodt?j, der g?r det muligt for din fod at opf?re sig som en fod, men de fleste har kun anvendt denne nye t?nkning til voksne modeller. Desv?rre overbeviser den moderne Nike Air Max Classic BW Dames skoindustri og markedsf?ringsmaskinen over for for?ldrene, at et barn b?r k?re under miniatureudgaver af traditionelle voksen l?besko, n?r de k?rer. n?sten alle har forh?jede h?le, ekstrem polstring og en form for bev?gelseskontrol teknologi. Mange kjole sko til b?rn er ogs? stiv og www.domoreso.fr alt for st?ttende. Personligt som l?ge tror jeg fast, at den st?rkeste form for st?tte til et barn er en st?rk fod, der er flad p? jorden. Infant feet Her er et vigtigt punkt at huske p? - et barns fod er ikke en miniatureversion af en voksenfod . I tidlig udvikling er et Nike Roshe Run Dames barns fod bredest p? tv?rs af t?erne. Hvis vores befolkning havde sko, der var designet med denne funktionelle form fra f?dslen, ville de fleste voksne ogs? have f?dder med den st?rste bredde placeret over t?erne, og t?erne ville v?re perfekt tilpasset metatarsalerne (de lange knogler i midtfoden). Det meste af et barns udviklingsfod best?r af brusk, som efterh?nden erstattes af knogle. Hvis brusk er deformeret af d?rligt formede eller stive sko, vil knoglerne tage den deformerede form p?. Mere end 80% af fodproblemer, bunioner og skader er et resultat af uformede Nike Air Max 270 Femme og ufleksible sko. Det er afg?rende, at b?rns sko giver plads til naturlig v?kst, indtil fodbenene er modne. Dette sker ikke f?r 18-18-19 ?r for piger og 20-21 for drenge. Kort fortalt; ufleksible, d?rligt formede sko er potentielt skadelige - de begr?nser den naturlige Nike Air Max 95 Femme> bev?gelse og udvikling af foden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: