Labi1995 Clubopener
|
Geplaatst: 26-04-2019 07:20:17 Onderwerp: mensen het gevoel te |
|
|
Een van de dingen die er is gebeurd sinds deze blog is gegroeid, is dat ik e-mailverzoeken Nike Air Max 2016 Femme van allerlei mensen over allerlei dingen ontvang. Sommige mensen schrijven om me te vragen het nieuws over hun blog te verspreiden. PR-bedrijven e-mailen om me te vragen hun producten te promoten (veel daarvan zou ik nooit overwegen te gebruiken). Mensen proberen add-links aan te schaffen voor niet nader genoemde personen of organisaties die ze 'vertegenwoordigen'. De laatste tijd krijg ik veelvuldig aanvragen voor het doen van race-promotie. De overgrote meerderheid van deze verzoeken wordt afgewezen - dit is een persoonlijke blog met een redelijk geconcentreerde focus (schoenen, minimalisme, lopende wetenschap en bevordering van hardlopen in het algemeen als een sport), en ik heb geen verlangen, en ik heb ook geen tijd , om van Runblogger een PR-uitlaat voor alle doeleinden te maken. De producten die ik kies om te beoordelen Adidas ZX Flux Dam zijn over het algemeen producten waarvan ik denk dat ik ze leuk vind, en dus is er een toegegeven voorkeur voor veel van mijn beoordelingen - als ik kilometers op een paar schoenen plaats, zal het niet zo zijn eentje die mijn pas zal verknoeien of waarvan ik denk dat ik er niet in wil lopen. Hetzelfde geldt voor ander loopwerk dat ik hier heb besproken.
Onlangs ben ik een beetje opgejaagd door een bedrijf dat abonnementen op betaalde inhoud instelt voor bloggers. Ik heb niet gereageerd op deze e-mails, omdat ik niet de wens heb om mijn inhoud betaald te krijgen. Alles dat ik hier op Runblogger schrijf, is vrij toegankelijk en mensen kunnen opmerkingen plaatsen, maar ze kiezen er wel voor commentaar te geven (ik verwijder zelden een opmerking tenzij het een flagrante zelf-koppeling is die niet relevant is voor de post waarop de opmerking is geplaatst). Ik heb sinds de eerste dag op deze site adverteren en dat is het enige middel waarmee deze site momenteel Nike Blazer Low Womens inkomsten genereert - ik doe dit omdat ik het aantal uren dat ik schrijf, het beantwoorden van e-mails, etc. moet kunnen verantwoorden. (het klopt!). Er zijn ook kosten verbonden aan sommige van de services die ik gebruik om dit blog te ondersteunen. Deze blog is een one-man-show - ik begon het uit het niets, ik onderwees mezelf in wezen HTML, zodat ik het kon ontwikkelen op de manier die Nike Air Max 2017 Womens ik wilde, en ik heb geen personeel. Het is onafhankelijk en hoewel het wel inkomsten oplevert, is het grotendeels een liefdesarbeid, en dat zal zo blijven. Mijn reden om dit bericht te schrijven is eigenlijk niet zozeer om mij, maar eerder om een ??andere site waarmee ik ben betrokken. dailymile.com is een sociale trainingswebsite waarop ik mijn trainingen heb geregistreerd sinds begin 2009. Ik ben de afgelopen 1,5 jaar betrokken geweest als lid van het dailymile-team en heb veel tijd gestoken in het helpen groeien van de site . Ik heb nog nooit een cent van dailymile ontvangen en ik heb ook geen enkele vorm van betaling verwacht. Ik geef ze de tijd omdat ze me zoveel hebben gegeven. Ik heb ontelbare vrienden gemaakt via dailymile en velen zijn uitgegroeid tot goede vrienden www.jamlikhalsavast.se in de echte wereld. Ik heb met hen races gespeeld, ik heb hun ups en downs gedeeld en zij behoren tot de meest Nike Air Max 1 Femme ondersteunende en bemoedigende mensen die ik ken. Een van de verbazingwekkende dingen over dailymile is dat het volledig gratis is. Wat meer is, het wordt gerund door een staf van 2 - Ben Weiner en Kelly Korevec leiden de site voornamelijk uit hun appartement in San Francisco. Ze beheren de site met een klein budget en hebben nooit iets terug gevraagd van hun gebruikersbestand. Deze week zullen ze de dailymile PRO-service uitbrengen. Het is in wezen een optie "betalen voor toegevoegde functies", en bestaande gebruikers zullen geen verandering zien in wat ze op dit moment kunnen doen, noch zal iemand gedwongen worden Nike Free Run 2.0 Womens om te betalen. Het is gewoon een geval van "als je meer dingen van de site wilt, betaal een beetje geld en je kunt het hebben." Wat mij ertoe aanzette dit te schrijven, is het verzet dat ik bij sommige gebruikers tegen dit hele idee heb gezien. Om de een of andere reden lijken mensen het gevoel te hebben dat alles wat online is, gratis moet zijn. Maar het runnen van een site als dailymile kost geld, en Ben en Kelly zijn op zoek om de site verder te laten groeien en hopelijk een extra ontwikkelaar inhuren, vandaar de overstap naar een PRO-service. Ze willen niet dat de site in de voetsporen treedt van veel andere actieve Nike Free Run 3.0 Dam sites en zo wordt geplakt met advertenties en pop-ups die de gebruikersinterface in gevaar brengt. Ik steun hun model volledig en ik betaal veel meer in jaarlijkse abonnementen voor veel services die dit blog ondersteunen dan dat ze om hun upgrade vragen. Hé, ik zou zelfs de prijs betalen als ze erom vragen in donatieformulier. |
|