Labi1995 Clubopener
|
Geplaatst: 21-02-2019 07:57:38 Onderwerp: favoriete schoenen net |
|
|
Mijn maatje Tuck over op de Yelling Stop-blog heeft zojuist een link geplaatst naar een interessant artikel dat onlangs op de Podiatry Today-website is gepubliceerd. Geschreven door Dr. Nicholas Campitelli, een podoloog uit Ohio, bespreekt het artikel de "10 mythes van blootsvoets hardlopen." Dr. Campitelli is eigenlijk een minimalistische pleitbezorger en hij opent zijn lijst met mythen met de volgende passage: "Blootsvoets lopen, www.anbilazio.it minimalistisch hardlopen en natuurlijk hardlopen zijn allemaal termen die beschrijven dat hardlopen op een manier is die ervoor zorgt dat onze voet functioneert zoals hij is ontworpen (of is ge?volueerd). Dit gebeurt door het gebruik van weinig of helemaal geen schoen. Veel hardlopers die lijden aan chronische blessures, passen deze manier van hardlopen toe en ervaren verlichting van de Nike Air Max 95 Femme symptomen om zichzelf met plezier en een meer ontspannen vorm te zien rennen. Ook ik ben genezen van een loopblessure waaraan ik meer dan acht jaar geleden leed. overgang van mijn gang naar die van een "op blote voeten" hardloper. Zonder verder oponthoud, hier zijn de 10 mythes van blootsvoets lopen. "Om de mythen van Dr. Campitelli te lezen, ga je naar Podotherry Today: http://www.podiatrytoday.com/tackling-10-myths-barefoot-runningIt's waarschijnlijk Adidas Arkyn Damen de moeite van het herhalen waard mijn persoonlijke positie ten aanzien van dit onderwerp - ik geloof dat die minimalistische werking (of in elk geval een meer-hardvoetsstijl aanneemt) veel potenti?le voordelen heeft, maar dat het niet iets is dat ten koste van alles moet worden nagestreefd als men al goed draait en blessurevrij in typische hardloopschoenen. Zoals altijd is het mijn Nike Air Max TN Femme verlangen dat hardlopers de variatie in schoenenopties die beschikbaar zijn, herkennen en niet bang zijn om met iets minder te experimenteren in een zoektocht naar de schoen die het beste bij hun behoeften past. Het zou interessant moeten zijn om een ??discussie over het onderwerp te volgen die volgt in de commentaren die na het artikel zijn geplaatst! Ik heb een aantal opmerkingen gelezen en heb het probleem met een in het bijzonder ("We zullen doorgaan Nike Air Max Classic BW Dames met het zien van de ego-aangedreven rand van de lopende gemeenschap die probeert om een ??voorsprong te vinden op hun medeliefhebbers. "). Het citaat is geschreven door Robert Steinberg, DPM, die vervolgens beschreef hoe hij recentelijk een groter aantal gewonde barefootlopers heeft behandeld. Van wat ik heb gelezen en uit de eerste hand heb ervaren, doen de meeste mensen die overschakelen Nike Air Force 1 Femme op blote voeten / minimalistisch hardlopen dit NIET om een ??voorsprong te krijgen op hun concurrenten. We maken de overstap om ons hardlopen te verbeteren, blessures te voorkomen, te genieten van het gevoel van vrije voeten, iets nieuws te proberen, enz. Hij laat het klinken als mensen die overgaan op blote voeten lopen doen het als een soort van wanhopige en clandestiene poging om het ongrijpbare te vinden "Fontein van de jeugd" waardoor www.goulvenbazire.fr ze sneller zijn dan de volgende jongen of meisje. Het is gewoon niet zo. Als er iets is, moedigen we meer mensen aan om het te proberen. Ook ziet hij waarschijnlijk meer barefoot lopen gerelateerde verwondingen omdat meer mensen op blote voeten proberen te hard te doen en te veel te snel doen. Die was gemakkelijk af te leiden. Dit was een beetje een slecht jaar voor mijn loopbaan. Naarmate de www.johanweststeijn.nl verplichtingen op het gebied van werk en schrijven werden uitgebreid, nam mijn aantal afgelegde kilometers evenredig af en dus is het aantal mijlen dat ik op een bepaald paar schoenen heb gezet lager dan waar ik normaal voor schiet. Het begint langzaam beter te gaan, maar door mijn tekort aan werk heb ik het moeilijk gehad om een ??definitieve topschoenlijst voor 2011 te bedenken. Ook complicerende factoren zijn het feit dat veel van mijn huidige Nike Air Max 90 Donne favoriete schoenen net uitkwamen, of niet zullen worden vrijgegeven officieel tot 2012. Als zodanig, in plaats van een top 3 voor de jaarlijst zoals die ik vorig jaar heb gemaakt, ga ik een lijst met favoriete schoenen in verschillende categorie?n die ik in 2011 heb gedragen in plaats van me alleen richten op schoenen die in 2011 werden uitgebracht. De Saucony Guide 5 is een van de weinige schoenen die ik dit jaar op de markt bracht en die een hielvoorvoet heeft van 8 mm of meer (8 mm precies voor deze schoen). Hoewel deze schoen meer hiellift heeft dan ik normaal leuk vind, vond ik het eigenlijk een verrassend mooie schoen om in te rennen. Het is ook een baanbrekende schoen voor Saucony omdat het een van de eerste is van hun vlaggenschipschoenen die ze hebben verplaatst van 12 mm naar beneden tot 8 mm. Binnenkort komt een Nike Air Max Classic BW Femme volledige recensie. |
|