Pukkelpop Forum Forum Pukkelpop Forum Forum
Leve Pukkelpop buiten het Pukkelpopseizoen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

heb ik de hoeveelheid

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Labi1995
Clubopener

BerichtGeplaatst: 09-04-2019 06:54:25    Onderwerp: heb ik de hoeveelheid Reageren met citaat

Nu is hier James: "Het is nog steeds grappig voor mij hoe drie miljoen jaar evolutie door sommige mensen nog steeds als een rage wordt beschouwd. Niemand die ooit ons advies over geleidelijke overgang heeft gevolgd, is ooit gewond geraakt door het volledig blootsvoets lopen of in minimalistische schoenen. Velen hebben de gebruikelijke vermoeidheid en ongemak over een periode van maximaal Nike Air Max 90 Femme een jaar of zo proberen Nike Air Max 97 Dam om de zwakte en atrofie van de meest uitstekende voet die is veroorzaakt door vreselijke traditionele schoenen voor dagelijks gebruik en voor hardlopen ongedaan te maken. Moeder Natuur heeft ons een voet gegeven die heel draaglijk en overlevend is, ondanks onze zeer recente inspanningen om het te verknoeien met de vele belachelijke eigenschappen van een traditionele hardloopschoen. Zou iemand me alsjeblieft een enkele reden willen geven om een ??menselijke hiel boven de voorvoet voor iets op te heffen, of om ons natuurlijke veersysteem te verstoren met ondersteuning van de voetboog, en vooral voor rennen? Zou je aanraden dat elk individu op jonge leeftijd een preventieve blindedarmoperatie krijgt? leeftijd om het risico te vermijden? Moeten we ervoor zorgen dat alle kinderen vanaf 3-jarige leeftijd een Nike Air Max 90 Herr bril dragen, omdat hun ogen op een bepaald moment slecht kunnen worden? Dat is Nike Air Max 270 Hombre in wezen wat de huidige schoenfilosofie is: kinderen op een jonge leeftijd in een gedempt, controlerend, op de hiel opgeheven schoenen zetten, omdat sommigen denken dat het een blessure kan voorkomen. Enig probleem is dat er geen gegevens zijn om dit te ondersteunen. Er zijn ook geen gegevens ter ondersteuning van blootsvoets-minimalistische schade, maar als evolutionair bioloog ben ik geneigd te denken dat mijn standaardstaat vanaf het begin een betere optie is dan een zwaar controlerende schoen zonder wetenschappelijke basis voor zijn nut. Vooral als we heel goed weten dat slecht passende schoenen de anatomie van onze voeten en benen bij chronisch gebruik kunnen veranderen. Ik dring er bij IEDEREEN niet op aan om op blote voeten te rennen omdat ik er dol op ben, of omdat ze het intrigerend vinden. Mijn eerste woorden voor iedereen die mij ernaar vraagt, zijn altijd: "Als je nu www.domoreso.fr zonder blessure rent, verander dan niets! Blijf bij je schoenen, je sokken, je trainingsprogramma. Begin niet blootsvoets te rennen alleen uit nieuwsgierigheid. Maar als u gewond raakt terwijl u in schoenen loopt, is op blote voeten lopen misschien de moeite waard om naar te kijken. Het is een zeer low-impact vorm van hardlopen. Maar neem het niet op als je nu zonder blessure loopt. "Ik ben een van de vele hardlopers die een blessure hebben opgelopen door minimalistische schoenen. Ik had een stressfractuur in mijn rechtervoet die me ongeveer 6 maanden buiten adem had. In antwoord op de vraag van de auteurs: "Gaan de gewonde lopers gewoon naar de dokter in plaats van terug naar ons?". Nee, ik ben niet teruggekeerd naar de winkel waar ik ze heb gekocht. Ik ging terug naar een winkel met veel meer selectie en goed ge?nformeerd personeel. Waarom zou ik terugkeren naar een winkel die hetzelfde product verkoopt waar ik gewond ben geraakt? Nike Air Max 90 Femme Hoewel de minimalistische schoenen een goede schoen zijn voor SOMMIGE hardlopers, is er een groot aantal hardlopers die een gecoexieerde schoen nodig hebben. Ons personeel geeft onderwijs en zoals de post zegt, is voor veel mensen een "minimalistische" schoen geen dunne schoen ... de veiligste plaats waar ze naartoe kunnen om een ??betere vorm te leren, de voet op peil te krijgen, zich geleidelijk aan te passen en een betere vorm te leren. Voorbeeld is Newton Isaac. de barefooters houden niet van deze schoen ... ze zijn er al. maar de 95% van de hardlopers die opnieuw leren hoe ze moeten rennen, vinden het een uitstekende en duurzame schoen, het biedt bescherming, maar is niet zacht en papperig van invloed ... .die het vermogen van het lichaam belemmert zichzelf in het midden te stabiliseren. Ik ben eigenaar van The Runner's Sole in Chambersburg, PA. Ik begon deze winkel bijna 3 jaar geleden en had alle traditionele schoenen met de dikke hakken. Ik nam de minimalistische benadering bij het openen niet alleen omdat ik wilde dat Nike Air Max TN Mujer mijn winkel slaagde. Echter, met de tijd en de minimale gang van zaken, heb ik de hoeveelheid schoenen in de traditionele zin verminderd en meer minimalistische schoenen aan mijn muur gezet. Ik ben een man van 100 mijl en draag Newtons voor de meeste van mijn races, waaronder Old Dominion 100 vorige maand. Ik besteed bijna 20 minuten per klant aan het opleiden van hen in de minimalistische beweging en hoe dingen zullen Nike Air Max 90 Mujer verschillen van de traditionele schoen tot de minimalistische schoen. Ik leg hun uit dat er behoefte is aan geduld en een geleidelijke progressie van minimaal worden, maar de voordelen ervan. Ik laat ze traditionele schoenen uitproberen en loop op mijn loopband in de winkel, evenals de minimalistische schoen voor dezelfde tijd en met dezelfde snelheid. Ten slotte moedig ik ze aan om op dezelfde tijd / tempo op blote voeten op de loopband te rennen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht  
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: