Pukkelpop Forum Forum Pukkelpop Forum Forum
Leve Pukkelpop buiten het Pukkelpopseizoen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

om du vill ha me

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Labi1995
Clubopener

BerichtGeplaatst: 28-04-2019 03:26:47    Onderwerp: om du vill ha me Reageren met citaat

En av de saker som har h?nt som den h?r Nike Blazer Womens bloggen har vuxit ?r att jag f?r e-postf?rfr?gningar fr?n alla sorters m?nniskor om alla sorters saker. Vissa m?nniskor skriver f?r att fr?ga mig att sprida ordet om deras blogg. PR-f?retagens e-postmeddelanden f?r att fr?ga mig att marknadsf?ra sina produkter (varav m?nga jag aldrig skulle ?verv?ga att anv?nda). M?nniskor f?rs?ker k?pa till?ggsl?nkar f?r of?rn?mnda personer eller organisationer som de "representerar". P? senare tid har jag f?tt frekventa f?rfr?gningar om att g?ra rasf?rb?ttring. Den stora majoriteten av dessa f?rfr?gningar avvisas. Det h?r ?r en personlig blogg som har ett relativt koncentrerat fokus (skor, minimalism, l?pande vetenskap och fr?mjande av att springa i allm?nhet som sport) och jag har ingen ?nskan, och jag har inte tid , f?r att aktivera Runblogger till ett all-purpose PR-uttag. De produkter som Nike Air Max 270 Femme jag v?ljer att granska ?r i allm?nhet produkter som jag tror att jag kommer att vilja, och s?lunda finns det ett erk?nt parti f?r m?nga av mina recensioner - om jag ska l?gga mil p? ett par skor, kommer det inte att vara en som kommer att krossa min strid eller att jag inte tror att jag skulle vilja springa in. Samma sak g?ller f?r andra l?pande redskap som jag har granskat h?r.
Nyligen har jag f?tt hounded lite av ett f?retag som s?tter upp betalade inneh?llsabonnemang f?r bloggare. Jag har inte svarat p? n?gon av dessa e-postmeddelanden, f?r jag har ingen ?nskan att g?ra n?got av mitt inneh?ll betalt. Allt som jag skriver h?r p? Runblogger ?r fritt tillg?ngligt, och folk kan kommentera men de v?ljer att kommentera (jag tar s?llan en kommentar om det inte ?r en sj?lvklar l?nkning som inte har n?gon betydelse f?r det inl?gg som Nike Air Vapormax Mujer kommentaren gjordes p?). Jag har haft reklam p? denna sida sedan dag ett och det ?r det enda s?ttet f?r vilket den h?r webbplatsen f?r n?rvarande ?r monetiserad. Jag g?r det f?r att jag m?ste kunna motivera hur m?nga timmar jag skriver, svarar p? e-post etc. (det l?gger till!). Det finns ocks? kostnader i samband med n?gra av de tj?nster jag anv?nder f?r att st?dja denna blogg. Den h?r bloggen ?r en enmanshow - jag startade det fr?n ingenting, jag l?rde mig i sj?lva verket HTML s? att jag kunde utveckla den p? samma s?tt som jag Nike Air Max 2017 Femme ville ha, och jag har ingen personal. Det ?r sj?lvst?ndigt och det ger upphov till inkomst, det ?r till stor del ett k?rleksarbete, och det kommer att forts?tta p? s? s?tt fram?t. Min anledning till att skriva det h?r inl?gget ?r egentligen inte s? mycket om mig, utan snarare om en annan webbplats som jag ?r Nike Air VaporMax Mens med inblandade. dailymile.com ?r en social tr?ningswebbplats d?r jag har loggat p? tr?ningspasserna sedan b?rjan av 2009. Jag har varit inblandad som medlem i dailymile-teamet under de senaste 1,5 ?ren och har gett mycket tid f?r att hj?lpa webbplatsen att v?xa . Jag har aldrig f?tt ett ?re fr?n dailymile, och jag har inte f?rv?ntat mig n?gon form av betalning d?. Jag ger mig tid till dem eftersom de har givit mig s? mycket. Jag har gjort otaliga v?nner via dailymile, och m?nga har g?tt p? att bli stora v?nner i den verkliga Nike Air Max 2017 Femme v?rlden. Jag har k?rt raser med dem, jag har delat upp och ner, och de ?r bland de mest st?djande och uppmuntrande m?nniskor jag k?nner. En av de fantastiska sakerna om dailymile ?r att det ?r helt gratis. Dessutom drivs det av en personal p? 2 - Ben Weiner och Kelly Korevec driver i sj?lva verket platsen fr?n Nike Air Max 90 Hombre sin l?genhet i San Francisco. De k?r webbplatsen p? en budget, och har aldrig bett om n?gonting i geng?ld fr?n deras anv?ndarbas. I veckan kommer de att sl?ppa ut vad som kallas dailymile PRO-tj?nsten. Det ?r i grunden ett alternativ f?r "pay for added features", och befintliga anv?ndare ser ingen f?r?ndring i vad de f?r n?rvarande kan g?ra, och det kommer inte heller n?gon att tvingas betala. Det ?r helt enkelt ett fall av "om du vill ha mer saker fr?n webbplatsen, betala lite pengar och du kan f? det." Det som anf?rde Nike Air Max 95 Mens mig att skriva detta ?r det motst?nd som jag har sett hos vissa anv?ndare p? hela denna idé. Av n?gon anledning verkar m?nniskor ha den h?r meningen att allt p? n?tet ska vara ledigt. Men att k?ra en webbplats som dailymile kostar pengar, och Ben och Kelly ser ut att forts?tta att v?xa p? webbplatsen och f?rhoppningsvis anst?lla en ytterligare utvecklare, d?rmed flytten till en PRO-tj?nst. De vill inte att webbplatsen ska f?lja i fotsp?ren p? m?nga andra springer webbplatser och blir s? klistrade med annonser och popup-f?nster som anv?ndargr?nssnittet blir ?ventyras. Jag st?der deras modell helt och jag betalar mycket mer i ?rliga prenumerationer f?r m?nga tj?nster som st?der den h?r bloggen ?n de ber om deras uppgradering. Heck, jag skulle ?ven betala priset om de bad om det i donationsform.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: