Pukkelpop Forum Forum Pukkelpop Forum Forum
Leve Pukkelpop buiten het Pukkelpopseizoen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Jag har precis

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Labi1995
Clubopener

BerichtGeplaatst: 06-05-2019 07:06:50    Onderwerp: Jag har precis Reageren met citaat

Tja, jag br?t ner och k?pte ett par Saucony Kinvara 2 s. Mitt ursprungliga par ?r fortfarande ganska snyggt, trots att de har k?rt tv? maraton och ~ 200 mil p? dem (jag brukar inte ackumulera en hel del miles Nike Air Max 97 Femme p? enskilda skor med tanke p? alla recensioner jag g?r - dessa har det mesta av Nike Air Max 270 Womens alla i min nuvarande rotation). Men jag t?nkte att jag skulle f? ett par av uppf?ljaren och h?lla det i garderoben tills det f?rsta paret officiellt ger ut.
Jag har inte k?rt i Kinvara 2 ?nd? (jag vill beh?lla dem i reserv), men fr?n att bara prova p? dem ?r k?nslan ganska mycket densamma Nike Air VaporMax Mens som originalet. I sj?lva verket ?r Kinvara 2 lite f?r?ndrad fr?n Kinvara 1. D?rf?r ?r mitt m?l i detta inl?gg helt enkelt att ge n?gra bilder av Kinvara 2 och markera n?gra av f?r?ndringarna. Det f?rsta som ska noteras i Kinvara 2 ?r att yttre skikt av tyg p? ?vre verkar vara lite annorlunda - det ?r sv?rt att s?ga s?kert eftersom jag j?mf?r med ett v?lutrustat par av 1, men materialet k?nns lite mer "plasticy" och mer h?llbart ?n det p? Kinvara 1. Detta kan hj?lpa till Nike M2k Tekno Heren med framkanten av t?rar som vissa m?nniskor har haft med den ?vre p? den Adidas Superstar Mujer ursprungliga Kinvara.Internet har Kinvara 2 ett nytt n?tskikt som inte fanns i Kinvara 1. Detta syns l?tt i j?mf?relsen bilder nedan, och borde hj?lpa till att h?lla damm och sm? skr?p bort (personligen har inte haft mycket problem med detta). Det kan ocks? hj?lpa till med sockless k?rkomfort. Nike Air Max 95 Mujer Som f?r s?len verkar den grundl?ggande konstruktionen och k?nslan vara mycket likadan mellan de tv? modellerna, och 4mm-droppen (utan inl?ggssolen) verkar vara densamma baserat p? mina m?tningar. Jag gl?mde hur squishy s?len ?r i ett nytt par Kinvaras, och baserat p? skillnaden i k?nsla mellan detta och mitt gamla par verkar det tydligt att detta ?ndras med anv?ndning. N?r man tittar p? de tv? skorna sida vid sida verkar det som om mina ursprungliga Kinvara s?lunda ?r bredare ?n Kinvara 2s (s?g bilderna nedan). M?tning p? framsidan p? Nike Air Max 90 Femme samma plats p? b?da skorna f?r jag 117,2 mm f?r Kinvara 1 och 109,7 mm f?r Kinvara 2. F?r h?len f?r jag 90,7 mm f?r Kinvara 1 och 86,2 mm f?r Kinvara 2. I ett inl?gg fr?n n?gra f? F?r n?gra m?nader sedan meddelade Running Warehouse-bloggen att "Midsolen, yttersula, h?lsdroppen, alla bra saker som m?nniskor har kommit att ?lska om den nuvarande Kinvara f?rblir of?r?ndrade" i Kinvara 2. Om s? ?r fallet blir den ?kade bredden av sulan i mitt gamla par m?ste bero p? mellans?lskompression som har pl?ttat och breddat EVA (f?r ?vrigt ?r det h?r en cool post p? EVA-nedbrytning fr?n UVA Speed ??Clinic). Bilderna nedan visar skillnader i s?larna ganska bra. Skulle vara intressant att m?ta ett nytt par av den ursprungliga Kinvara och se om de matchar b?ttre. Slutligen v?ger min Kinvara 2 p? 8,1 oz i storlek 10. Sammanfattningsvis ?r Nike Air Max 90 Femme Kinvara 2 mestadels en kosmetisk uppdatering med n?gra extra funktioner i ?vre. Som jag sa i b?rjan av det h?r inl?gget har jag inte k?rt i Kinvara 2, men med tanke p? avsaknaden av stora skillnader, f?rv?ntar jag mig att resultatet blir detsamma (du kan l?sa min recension av den ursprungliga Saucony Kinvara h?r). Jag skulle fortfarande vilja se Saucony f?rst?rka framfoten bara en smula och l?gga till lite gummi under sidof?tterna f?r dem som scuffar detta omr?de, men jag ?r totalt glad att de inte f?r?ndrade mycket i vad som varit en av mina favoritskor. Jag har precis f?tt den nya Kinvara 2-talet och kan bekr?fta allt som n?mns i det h?r inl?gget. Jag har k?rt 400 mil i min Kinvara 1s, och min ser mycket ut som de i bilderna ovan. Kinvara 2s enda bredd ?r mycket smalare ?n min Kinvara 1, men det kan bero p? k?rstr?ckan och Adidas Superstar Donne EVA-nedbrytningen. Bara eyeballing toppen av tobox bredden p? b?da, men jag tror att de ?r identiska i bredd. ?ven om jag har bredare f?tter m?rker jag ingen skillnad i bredden eller t?theten i den ?vre runt mitt mitt och framfoten mellan Kinvara 1 och Kinvara 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: