Pukkelpop Forum Forum Pukkelpop Forum Forum
Leve Pukkelpop buiten het Pukkelpopseizoen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

rkingsverband aangekondigd met

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Labi1995
Clubopener

BerichtGeplaatst: 04-06-2019 09:26:07    Onderwerp: rkingsverband aangekondigd met Reageren met citaat

Hij startte gewoon een blog en ontdekte dat zijn berichten over de loopwetenschappen veel lezers aantrokken. In 2009 lanceerde hij RunBlogger.Nu, met een site vol met zeer gedetailleerde schoenrecensies en berichten over biomechanica, vragen mensen voortdurend om hulp bij het kiezen van schoenen of andere vragen over hardlopen. "Waarschijnlijk gaat er geen dag voorbij dat Nike Air Max 95 Femme ik niet ontvang een paar e-mails, "zei Larson. De blog heeft hem de mogelijkheid gegeven om een ??boek over hardlopen te schrijven en volgend jaar is hij van plan zijn proffesionele functie als universiteitshoogleraar van zich af te schudden. Omdat een volledige beoordeling tot drie uur kan duren, met al het onderzoek dat hij erin Nike Air Max 90 Uomo steekt, is het net alsof hij twee banen aan het doen is. Dorothy Beal had overgewicht en rookte. Maar haar familie stapte in om haar te helpen en uiteindelijk begon ze met hardlopen, haar eerste marathon in 2003. Na bij verschillende hardloop- en racebedrijven te hebben gewerkt, zoals Brooks en Moving Comfort, werd ze een moeder die thuis was en 'wilde contact hebben' met de buitenwereld, 'zei ze. Ze wilde ook anderen helpen inspireren met haar verhaal. dat is voornamelijk persoonlijke berichten en Nike Air Pegasus 83 Womens rasrapporten, evenals inspirerende berichten zoals haar t-shirts 'Ik loop dit lichaam'. Hoewel het veel tijd kost, is het ook bijna een fulltime baan geworden, wat leidt tot kansen zoals deelnemen aan een advertentiecampagne in Saucony en zich voordoen als cover-model voor Women's Running. Donald Buraglio, een fysiotherapeut en ultraloper Adidas Superstar Mujer , gebruikt om e-mails over zijn runs, gedachten en races naar een lijst met vrienden en familie te sturen - "voordat ik zeker wist dat dit hele internet ding zou opstijgen", grapte hij en deelde zijn gerommel over hardlopen met meer dan die e-maillijst . Maar het was pas nadat hij begon met het schrijven van recensies en werd een vroege aanhanger van de minimalistische / blootsvoets lopende trend dat hij meer lezers en Google-verkeer begon te trekken. Van daaruit neemt het aantal kansen en interesses "echt een eigen leven," zei Buraglio. Hoewel hij in 2013 een stap terug zal doen vanwege de tijdsbesteding, is hij verrast door de reactie die hij in de loop der jaren heeft gekregen. "Ik wist niet zeker wat ik kon verwachten toen ik in het echt mensen ontmoette", zei hij. Maar de gemeenschap heeft hem mensen gegeven om af te Nike Air Force 1 Womens spreken voor trainingsritten en races - bijna net als vrienden in de echte wereld. Na gewond te raken tijdens het lopen van de Boston Marathon in 2010, niet omdat ze op zoek was naar antwoorden of ondersteuning; ze verveelde zich gewoon. "Als ik niet hardloop, kan ik net zo goed praten over hardlopen," zei ze. Hoewel haar site voornamelijk Adidas ZX Flux Womens persoonlijke verhalen over haar dagelijks leven is, denkt ze dat het mensen aantrok vanwege de harde training die ze deed voor een sub-3: 00 marathon en vervolgens vanwege de worstelingen die ze moest maken na het ontwikkelen van een stressfractuur. Toen ze ongeveer een jaar geleden zwanger werd, trok het ook meer lezers naar haar blog. Niemand heeft ooit gezegd dat huis-thuis-moeders geen grote markt online zijn.
Nu zegt ze dat ze ongeveer 30 uur per week op de site werkt en er wat geld mee Nike Air Max 90 Womens verdient. Hoewel ze de online hardloopcommunity heeft leren kennen, commentaar heeft gegeven op blogs van anderen en op fora, wat ze echt denkt brengt mensen terug en over is dat ze probeert om positief te blijven. "Ik houd niet van praten over het negatieve," zei ze. Nadat geruchten over een samenwerking maanden geleden aan de oppervlakte Nike Air Max 720 Femme waren gekomen toen foto's uitkwamen van een 'Blacklisted' thema Classic BW, heeft Nike eindelijk hun samenwerkingsverband aangekondigd met Grime-pionier Skepta . Als consument heeft Skepta's jarenlang een relatie met het merk en is het in sommige delen verantwoordelijk voor de recente toename in relevantie voor veel verschillende Air Max-silhouetten. Vooral de Tuned Air-reeks raakte een snaar bij hem en het zijn deze creaties die aanleiding hebben gegeven tot het idee van een kleur voor deze Nike Roshe Run Femme nieuwe release. Het iriserende bovenstuk grijpt terug naar 1999, toen een Nike Air Tuned Max werd uitgebracht met zijn uitgebreide olieachtige bovenkant die van kleur veranderde vanuit elke hoek. De Tuned Max zelf was een beweging van de Air Max 97 in termen van ontwerp en functionaliteit, maar je kunt zeker de link tussen de twee zien. Nike Air Force 1 Femme Deze samenwerking is bijna een volledige cirkel van soorten waarbij elke schoen naar de andere verwijst om iets nieuws te cre?ren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: