Labi1995 Clubopener
|
Geplaatst: 17-06-2019 03:40:26 Onderwerp: minimal som en |
|
|
Giver mening! I overensstemmelse med artiklens konklusion i ?r havde jeg f?et at vide, at jeg har brug for "stabilitet" sko, selv om jeg altid havde f?lt mig mest behagelige i neutrale sko, da jeg havde fors?gt dem udelukkende for nysgerrighedens skyld. Efter mange ?rs efterf?lgelse af denne dogma har jeg i de sidste 18 m?neder foretaget den vellykkede overgang til prim?rt minimalistiske neutrale sko (is?r Saucony Kinvaras og Nike Free Run +), if?rt Newton stabilitets tr?ningssko til 12+ kilometer Nike Air Max 90 Mujer lange l?b og l?b (deres stabilitetselement er meget beskedne end min tidligere Brooks Adrenalin). Som f?lge af denne skoovergang og min konvertering mod en midtfodstrejke er mine f?dder meget st?rkere og jeg nyder mere end kilometer. Bundlinjen er at k?be sko fra en god l?bers butik, der accepterer afkast, da det er sv?rt at skelne en sko komfort * mens du k?rer * i en butik. For mange ?r har jeg set diskussioner om dette emne og v?ret en ivrig l?ser af Runner's Verden og flere af de online blogs om dette emne Jeg er kommet over det samme underliggende problem: Manglen p? tilstr?kkelig fremtidig vurdering af skovalg og hvordan det korrelerer med skade eller type skade. Sp?rgsm?let ligger derfor i, hvordan kan vi designe en unders?gelse for at unders?ge dette. Jeg er op for en detaljeret diskussion om det. Der er millioner af Nike Air Max Classic BW Hombre os, l?bere derude. Det meste, jeg har m?dt p? mine k?rsler, Nike Air Max 270 Donne er meget intelligente og nysgerrige mennesker, som jeg er sikker p?, at vi kan rekruttere for at lave en unders?gelse. Hvad med prospective efter college distance l?bere, logging deres tr?ningssko, lave fodaftryk analyse, m?ling pronation, taping deres l?bende m?nstre og derefter f?lge deres skader over deres fire ?rs karriere ville v?re en start. Jeg ved, at jeg skal sl? Orbis op for at se s? meget p? dette som muligt. En af de ting, jeg har l?rt siden jeg begyndte at gennemg? gear her p? Runblogger, er, at forskellige virksomheder har forskellige tilgange til, hvordan de besk?ftiger sig med at anmode om anmeldelser fra bloggere som mig. Nogle er klart interesserede i at f? eksponering og sammenkobling, de er ikke gode til at returnere e-mails, og man har g?et s? langt Nike Air Max 270 Femme som at fastsl?, at enhver anmeldelse jeg skriver, hvis Nike Air Max 95 Femme jeg er enig i at arbejde med dem, skal v?re enten positiv eller neutral (un?dvendigt at sig, jeg finder dette uetisk, og jeg har hurtigt afvist den). Andre er virkelig interesserede i at f? feedback, god eller d?rlig, og er mere end villige til at svare p? sp?rgsm?l og reagere hurtigt p? e-mails. Det er de virksomheder, jeg mest nyder at arbejde med, og Hydrapak er et firma, der tilh?rer denne gruppe. og de er ikke s? almindeligt kendt som store navn selskaber som Nathan og Camelbak. Men min erfaring, der interagerer med Hydrapak, har v?ret stellar, og de laver nogle rigtig gode produkter. Jeg har tidligere gennemg?et deres Gel Bot vandflaske og Softflask gelflasker (som er awesome!), Og for flere m?neder siden sendte de mig en ny hydreringspakke, som de havde udgivet kaldet Hydrapak E-Lite-hydratvesten (afsl?ring: pakken var Nike Air Force 1 Dames en gratis mediepr?ve). Jeg b?rer generelt ikke en pakke, n?r jeg k?rer, da de fleste af mine k?rsler er t?t p? hjemmet eller passerer gennem parker, hvor jeg kan fylde en h?ndholdt flaske, men jeg har nu haft chancen for at l?be i E- Lite vest flere gange, og jeg m? sige, at jeg endnu engang er imponeret. Den anden pakke, jeg ejer, er en ?ldre Camelbak Rogue, der b?rer 70 oz v?ske, men det er lidt volumin?st, og til tider skifter jeg mine skuldre og nakke, n?r det b?rer det, n?r jeg b?rer det p? flugt. E-Lite vest er derimod omtrent s? minimal som en pakke kan v?re, og pasformen er perfekt - forbliver sat og ikke springer. Det b?rer kun 1 liter v?ske, men det er mere end nok til langt de fleste af mine k?rsler. Det har ikke plads til min Camelbak, men det har lommer p? de rigtige steder - to p? hver side p? skulderstroppens Nike Air Max 95 Mujer forside. Lommerne er bare store nok til en mobiltelefon, gelposer, iPod Nano, biln?gler eller enhver anden lille genstand, du m?ske skal b?re. Fordi de er placeret p? de forreste b?nd, er de let tilg?ngelige, i mods?tning til min Camelbak, som kr?ver, at jeg stopper og tager pakken ud, hvis jeg vil f? adgang til lommerne p? bagsiden. |
|