Pukkelpop Forum Forum Pukkelpop Forum Forum
Leve Pukkelpop buiten het Pukkelpopseizoen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

at holde tingene interessante.

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Labi1995
Clubopener

BerichtGeplaatst: 07-08-2019 04:26:29    Onderwerp: at holde tingene interessante. Reageren met citaat

Som hver l?ber skylder jeg en masse til min familie for at have forst?et og st?ttet mit behov og ?nske om b?de at l?be og skrive om det. Endnu mere skylder jeg i min sag en stor tak til min kone for at have taget op til den tilsyneladende uendelige str?m af sko og andre former for l?bet?j, der ser ud til at komme vej ind i vores hus hver uge. Faktisk er det Nike Air Max 2017 Mens blevet Nike Air Max 90 Donne en vittighed for b?rnene, at mor er n?dt til at r?be p? UPS-lastbilen for at ”forts?tte, forts?tte!” N?r det n?rmer sig vores hus ved levering l?ber ned ad gaden. N?r det stopper, er far n?dt til at hoppe lidt op og ned og handle virkelig ophidset, og mor foregiver at smide en pasform (jeg tror, ??at hun alligevel foregiver…). Dette er de ting, der g?r til sjov i Runblogger-husstanden - det er trist, jeg ved
Tilsyneladende er b?de UPS-mannen og jeg barfodet (naturligvis!), Og jeg r?ber “Woooo!” Og “Running Shoes!” (Bagl?ns), n?r jeg accepterer kassen med “sko” -m?rket derp?. Jeg er ikke sikker p?, om jeg skulle v?re glad eller forf?rdet over, at det er dette, han forbinder mig med, men jeg gik alligevel en god latter. I det mindste er det en bedre forening end det billede, han tegnet af os sidste ?r til Thanksgiving (se Nike Air Max 270 Femme nedenfor - ja, Nike Air Max 90 Femme det er han og jeg p? billedet) - ?jeblikke som disse er derfor, jeg elsker at v?re far! Min oprindelige plan for mit andet maraton dette efter?r (Manchester City i NH) skulle pr?ve at l?be det i Vibram Fivefingers Bikila. Jeg er dog kommet til den noget skuffende erkendelse af, at jeg bare ikke havde nok tid imellem maraton (5 uger) til gradvist at opbygge kilometertal tilbage til det punkt, hvor jeg ville v?re komfortabel med at l?be 26,2 miles i dem. Jeg lavede ti miler i Trek Sports sidste weekend, og det gik godt, men inddrivelsen var langsom (kalvene bj?lk igen, sandsynligvis skoene kombineret med resterende maratontr?thed - tager mig normalt en kamp 4 uger at komme mig helt) , og at skubbe l?ngere bare for pokker for det virkede ikke klogt p? dette tidspunkt. Jeg har ikke rigtig et tidsm?l, der g?r ind i Manchester www.tobiasstiftung.de City Marathon, Nike Air Vapormax Donne da jeg overraskede mig selv med en BQ ved Smuttynose Rockfest Marathon (i Saucony Kinvara), men jeg vil gerne nyde l?bet og ikke risikere en skade. Derudover er Manchester ekstremt kuperet, og selvom jeg synes, at bjergene er meget lettere at k?re i Vibrams, er downhills det modsatte, og det ser ikke ud til at v?re det rigtige l?b for at skubbe p? dette lille eksperiment. I betragtning af alt dette finder jeg mig selv p? udkig efter en alternativ sko til 26.2 i Manchester.Jeg har taget nogle ribbing fra mine mere h?rde kerne minimalistiske venner om min smag med Saucony Kinvara (se billede til venstre), som de finder for st?rkt polstret og for h?j i h?len til at v?re en virkelig minimalistisk sko. For at v?re ?rlig er jeg enig med dem - Kinvara er ikke i den samme liga som noget som Vibram Fivefingers. Imidlertid Nike Air Max 90 Hombre Nike Air Huarache Dames ankommer jeg ogs? Nike Air Max 90 Uomo til et punkt med (midlertidig?) Klarhed med hensyn til mine pr?ferencer for l?besko. Jeg har en tendens til at se sko som v?rkt?jer, med forskellige sko, der tjener forskellige form?l, og ved lange l?ber og maratonl?ber ser jeg v?rdien i har en vis ekstra beskyttelse under foden, is?r da form ofte har tendens til at bryde sammen sent i et langt l?b. Enhver sko, der bringer dig en PR (og en BQ) vil bes?tte et specielt sted i din rotation (uanset hvor meget af en rolle skoen faktisk spillede), og jeg har ingen skam i at sige, at Kinvara er et fantastisk maraton sko og en fantastisk all-round sko til en person, der leder efter noget mindre, men ikke ?nsker at g? helt til en sko som Fivefingers (du kan l?se min fulde anmeldelse af Saucony Kinvara her). Til trods for min tilknytning til Kinvara, jeg nogensinde Nike Air VaporMax Femme eksperimentatoren, Nike Air Max 90 Dam og jeg vil virkelig pr?ve noget andet i Manchester bare for at holde tingene interessante. Som s?dan l?ner jeg mig nu mod den nyeste sko i min rotation, Saucony Grid Type A4 (se foto ovenfor). A4 er det n?ste trin nedad mod en mere minimal sko i Sauconons opstilling, og det er en sko, som jeg l?nge har ?nsket at pr?ve. Saucony var venlig nok til at sende mig et pr?vepar til gennemgang (afsl?ring - disse sko var gratis), og jeg tog dem til en f?rste drejning i g?r.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: