Pukkelpop Forum Forum Pukkelpop Forum Forum
Leve Pukkelpop buiten het Pukkelpopseizoen
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

mijn persoonlijke smaak zou

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Labi1995
Clubopener


Geregistreerd op: 19 Jan 2019
Berichten: 322

BerichtGeplaatst: 09-10-2019 06:28:34    Onderwerp: mijn persoonlijke smaak zou Reageren met citaat

Voorvoet "actuatorlippen" op de Newton Sir Isaac - merk op dat de nokken niet verslijten, wat suggereert dat ik er niet op heb geland. Mijn verwachting was dat zodra ik begon te rennen, de voorvoet actuatorlippen op de Newton's (zie foto hierboven) zou ervoor zorgen dat ik naar een meer voorvoetlanding zou willen schakelen, maar tot mijn verbazing denk ik dat ik tijdens mijn eerste Newton-run eigenlijk slechter sloeg dan in de meeste van mijn andere schoenen. Ik verwijt Nike Air Max 270 Homme hier helemaal niets aan en na een bewuste poging om mijn pas te verkorten en mijn cadans te vergroten, begonnen ze zich een beetje beter te voelen. Dat gezegd hebbende, ik ben nooit op het punt gekomen dat ik me echt comfortabel voelde bij Nike Air Max Classic BW Femme het rennen in de Sir Isaac's, en op basis van mijn slijtagepatroon op de hiel (zie foto hieronder), ben ik er vrij zeker van dat ik de hiel erin heb geraakt behoorlijk regelmatig (en je kunt dit ook zien in de video's die ik hieronder heb gepost - ik kon alleen een voorvoetaanval krijgen als ik het bewust dwong, wat ongemakkelijk voelde). Ik heb veel gelezen over hoe je je kunt aanpassen aan de Newton's, en hoe het tijd en moeite kost om je pas aan te passen, maar na bijna 40 mijl heb ik niet veel verbetering gezien, en dit ondanks het feit dat ik ook regelmatig ren en lijken middenvoet te treffen Nike Air Max 2017 Femme in minimalistische schoenen met een relatief dunne hak (XC flats, Vibrams Fivefingers, enz.) Hiel slijtage op mijn Newton Sir Isaac en Brooks Mach 11 schoenen. Beide hebben een vergelijkbare kilometerstand (ongeveer 40 mijl elk) - let www.philshotton.co.uk op de grotere slijtage (gele pijlen) op de Sir Issacs (rechts), wat wijst op een meer uitgesproken hielaanslag.
Een van de dingen die ik me heb gerealiseerd, is dat een milde hielaanval voor mij de meest comfortabele manier van lopen lijkt te zijn in de meeste paar schoenen. Ik ben hier grip op gaan krijgen en ben nu op het punt dat ik niet veel zin zie om de moeite te doen om te proberen te veranderen. Ik vermoed dat ik een middenvoetaanval doe in de Vibrams (en soms in XC-flats), maar als ik moest raden, ben ik waarschijnlijk een milde hielaanvaller in zowat al het andere, en dat vind ik prima. Ik vermoed dat een lichte hakaanval het meest effici?nt is voor mijn lichaam, en ik heb alle verlangens die ik misschien had moeten veranderen, overkomen. Het is vermeldenswaard dat Daniel Lieberman, in zijn recente onderzoek naar Nike Air Max Classic BW Femme voetstreekpatronen bij loopschoenen op blote voeten en beslagen lopers, zelfs opmerkte dat een paar van zijn gewoonlijk blote voeten lopers hielspitsen waren. Verder heb ik een video geplaatst van mannelijke toplopers van de Boston Marathon van 2010, Nike Air Max 90 Femme waaruit duidelijk blijkt dat verschillende van hen ook hielstakers zijn (inclusief 2009 NYC marathonwinnaar Meb Keflzighi) - dus het is duidelijk dat hiellopen niet noodzakelijk zo ineffici?nt is als het schijnt in sommige gevallen te zijn. Het is heel goed mogelijk dat als ik de Newtons voor mijn volgende 50 mijl droeg en echt gefocust was op het veranderen van mijn gang, dingen zouden kunnen veranderen, maar ik ben er nog steeds niet zeker van of ik daar veel voordeel in zie. Realiseer je alsjeblieft dat dit gewoon mijn mening is, en anderen kunnen het daar niet mee eens zijn. Slow motion video Nike Air Max 2017 Mens van loopband die in Newton Sir Isaac-schoenen loopt - probeerde hier naar een meer voorvoetvoetstap te schakelen, maar voelt nog steeds vreemd aan (video-opname na slechts één mijl van 5 mijl in de Sir Isaac's, maar ik denk niet dat mijn gang www.matthieugranier.fr sindsdien veel is veranderd). Video opgenomen met 300 frames per seconde met een Casio Exilim EX-F1 camera. Ik vroeg hen niet, en was eigenlijk verrast en opgewonden toen ze waren opgenomen in een pakket van Backbone Media (ik had echt de Newton's willen uitproberen, maar de prijzen schrokken me af). Mijn reden om dit aan te geven is dat als ik de Newton-schoen zou identificeren die het beste bij mijn persoonlijke smaak zou passen, dit niet de Sir Isaac zou zijn geweest. De Sir Isaac is bedoeld als een schoen voor diegenen die overgaan in hardlopen op de voorvoet, en bij> 11,5 oz (gewogen op Nike Air Max 95 Femme> mijn postweegschaal) is het aanzienlijk zwaarder dan de meeste schoenen die ik normaal draag (ik heb liever minimalistische schoenen die minder zijn dan 10oz, en hoe lager het gewicht, hoe beter). In de line-up van Newton zou de Distancia Nike Air Max 90 Dames waarschijnlijk meer geschikt zijn voor mijn stijl, dus het is heel goed mogelijk dat ik net de verkeerde Newton-schoen voor me heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum