Pukkelpop Forum Forum Pukkelpop Forum Forum
Leve Pukkelpop buiten het Pukkelpopseizoen
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Helaas ontdekte ik dat de Newton

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Labi1995
Clubopener


Geregistreerd op: 19 Jan 2019
Berichten: 322

BerichtGeplaatst: 14-10-2019 02:53:19    Onderwerp: Helaas ontdekte ik dat de Newton Reageren met citaat

Een van de dingen waar ik het afgelopen jaar in ben gaan geloven, is dat er geen "perfecte schoen" is die voor elke persoon zal werken. We zijn allemaal enigszins variabel in onze anatomie en fysiologie, en dit gaat over naar dingen zoals onze hardloopstijl en welke hardloopschoenen het beste voor ons werken. Toen Nike Air Max 90 Herr ik vorig jaar voor het eerst over de Newton hardloopschoenen hoorde, vond ik ze intrigerend, vooral omdat Ik had zoveel gehoord over hoe mensen evolueerden Nike Air Vapormax Dames om op de middenvoet of voorvoet te landen als we rennen. Newton hardloopschoenen zijn uniek in die zin dat ze speciaal zijn ontworpen voor hardlopers op de middenvoet / voorvoet. Ze bereiken dit door de hoogte van de hiel te verminderen en het kussen in de voorvoet te vergroten, zodat de totale offset of het verschil in dikte tussen hiel en voorvoet wordt geminimaliseerd. Met andere woorden, Newton-schoenen hebben een plattere zool dan de meeste typische hardloopschoenen, en dit maakt het minder waarschijnlijk dat een hardloper erin zal slaan. Naast het minimale hiel-teen differentieel, hebben Newton-schoenen ook een uniek systeem van "actuatorlippen" onder de voorvoet die zijn Nike Air VaporMax Donne ontworpen om schokken bij impact te absorberen en vervolgens los te laten op de teen (zie de rechthoekige rode lippen op de voorvoet van de schoen www.aquarillon.frlinks) - Newton noemt dit Action / Reaction Technology ?. Het idee is dat de lippen onder druk worden samengedrukt wanneer de voorvoet contact maakt met de grond, waarna ze terugveren en energie vrijgeven tijdens het afzetten. De technologie klonk interessant voor mij, maar de steile prijs van Newton-schoenen had me ervan weerhouden om een ??paar te kopen (zie meer gedachten over Newton-prijzen aan het einde van dit bericht). Een van de leuke dingen over het schrijven van een redelijk goed -lopende blog is dat bedrijven je af en toe gratis materiaal sturen om uit te proberen in ruil voor een beoordeling. Dus het was dat eind vorig jaar een marketingvertegenwoordiger voor Newton-schoenen (Nike Air Max 95 Femme en andere buitensportbedrijven) me een paar Newton Sir Isaac-schoenen stuurde om uit te proberen (disclaimer: ik ontving geen andere vorm van Nike Air Max 90 Womens Pink compensatie dan de schoenen zelf). Hier is hoe Newton de Sir Isaac beschrijft: “De Sir Isaac begeleidingstrainer is ontworpen voor hardlopers van alle niveaus die zich inzetten voor Natural Running. Of u nu Chi, Pose, Evolution volgt, hardlopen op blote voeten of gewoon beter wilt rennen, met de Sir Isaac kunt u natuurlijk rennen - met meer effici?ntie en minder overbelastingsletsels. "" Op uw middenvoet / voorvoet landen is de meest natuurlijke manier om te rennen . Het is ook de snelste en meest effici?nte manier om te rennen. Newton hardloopschoenen zijn de enige schoenen die speciaal voor Natural Running zijn ontwikkeld. "Newton Sir Isaac Guidance Trainer - let op de gelijkenis in hiel en Nike Air Max Classic BW Femme voorvoetdikte (afbeelding van gearjunkie.com). Ik ga niet discussi?ren over de vraag of hiel / middenvoet / Voorvoetlopen is het meest Nike Air Max Classic BW effici?nt of het meest effectief bij het "verminderen van overbelastingsletsels", omdat dit waarschijnlijk een hele post zou vergen. Verder zou ik op dit punt beweren dat Newton wat concurrentie heeft op de zogenaamde "natuurlijke hardloop" marktplaats (zie schoenen zoals de Vibram Fivefingers, Terra Plana Evo, en misschien zelfs de nieuwe Saucony Kinvara). Het is eerder mijn doel hier eenvoudig verslag uit te brengen over mijn ervaring met de schoenen van Sir Isaac. Ik zal beginnen met te zeggen dat ik deze schoenen echt leuk wilde vinden. Ik was van plan ze aan te trekken en plotseling als een gazelle over de grond te kunnen springen, en voelde de energie bij elke stap terugkomen uit de actuatorogen. Helaas Nike Air Max 270 Dames ontdekte ik dat de Newton-schoenen, of althans het Sir Isaac-model, niet bij mijn hardloopstijl passen - ik zal hieronder Nike Air Max Classic BW Dam uitleggen waarom ik dit zeg. De Newton Sir Isaac is een mooie schoen , hoewel een beetje te wit gezien mijn persoonlijke voorkeur voor flitsende / luidgekleurde schoenen. Ik hou van de oranje hoogtepunten, maar in de line-up van Newton zou ik kiezen voor de gele Distancia of rode Gravitas als het alleen op het uiterlijk aankomt (wat, om eerlijk te zijn, geen goede reden is om een ??schoen te kiezen).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum