Pukkelpop Forum Forum Pukkelpop Forum Forum
Leve Pukkelpop buiten het Pukkelpopseizoen
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

ik weet niet zeker of

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Labi1995
Clubopener


Geregistreerd op: 19 Jan 2019
Berichten: 322

BerichtGeplaatst: 21-10-2019 02:53:20    Onderwerp: ik weet niet zeker of Reageren met citaat

Sommige producten vereisen uitgebreid gebruik en testen voordat ze een formele beoordeling kunnen geven, terwijl andere gewoon één keer moeten worden gebruikt om te bevestigen dat ze voldoen aan wat ze beweren te doen. De Hydrapak Gel Bot valt in de laatste categorie. Ik kwam in eerste instantie Nike Air Max 90 Damen Schwarz de Gel Bot tegen toen een vriend er ongeveer een week geleden een vraag over stelde Nike Air Max Classic BW Damen op Twitter. Ik was ge?ntrigeerd, dus ik publiceerde een kort voorbeeldbericht op de Gel Bot, en de mensen bij Hydrapak namen contact met me op en boden een gratis monster aan om formeel te beoordelen www.jaimemaregion.fr (bedankt jongens!). Over het algemeen kun je niet veel zeggen over een water fles - als ze comfortabel zijn om te dragen en je kunt tijdens het rennen effectief van ze drinken, dan bereiken ze min of meer wat ze moeten doen. Wat de Hydrapak Gel Bot uniek en innovatief maakt, is dat het niet alleen water vervoert. Naast 20 oz vloeistof (ze maken ook een grotere, 24oz-fles), heeft de Gel Bot ook een interne kamer die kan worden gevuld met energiegel (het is de rode cilinder in de afbeelding hierboven en links) - dus jij kan zowel vanaf dezelfde plek Nike Air VaporMax Dam hydrateren als tanken! De reden waarom de Gel Bot me aanvankelijk aansprak, is omdat ik het Nike Air Vapormax Femme haat om gelpakketten te dragen als ik ren. Naast het moeten vinden van een plek om ze te plaatsen, scheurt het openen en opeten meestal in mijn handen in een plakkerige puinhoop, wat vrijwel Adidas Ultra Boost Dames onmogelijk is om mee om te gaan, tenzij je ook water bij je hebt en bereid bent om geef wat op voor de schoonmaak. In racesituaties heb ik mijn toevlucht genomen tot het meenemen van kleine wegwerpgelflessen (reishampoo-flessen van Target) waarin ik gels meng met een beetje water om ze gemakkelijker in te nemen - dit werkt voor mij in een marathon, maar is niet ideaal voor lange trainingsruns waarbij ik meestal de voorkeur geef aan een draagbare waterfles. Hydrapak Gel Bot uitloop / deksel (links) en gelkamer met zuiger (rechts) .De Gel Bot lost dit Nike Air Max 90 Womens Pink probleem op omdat ik zowel water als gel op één plaats kan dragen, en ja, het werkt. Voor een paar dagen geleden, laadde ik de gelkamer van de Gel Bot (zie bovenstaande foto - bevat ongeveer 3 oz gel) ongeveer halverwege met Carb BOOM! banaan-perzikgel (ik heb een grote fles gel Nike Air Max 95 Femme - bedankt @petfxr! - wat het vullen gemakkelijker maakt dan het gebruik van individuele pakketten), en vervolgens een beetje water toegevoegd om het uit te dunnen. Ik duwde de cartridgezuiger een beetje omhoog totdat het mengsel op gelijke hoogte was met de bovenkant van de cartridge en stopte hem in het deksel (zie onderstaande video voor een demo van het vulmechanisme). Vervolgens vulde ik de fles met wat ijs en water en draaide ik het deksel erop. Heel eenvoudig en zonder rommel. De manier waarop de Gel Bot-uitloop werkt, is dat wanneer je hem naar beneden duwt, je gel krijgt wanneer je zuigt of knijpt (haal je geest alsjeblieft uit de goot!). Wanneer u de tuit omhoog trekt, levert deze alleen water. Het is een gemakkelijke schakelaar en het mechanisme werkt geweldig. De uitloop is van rubber, wat mijn voorkeur heeft, en Nike Air Max 90 Uomo is heel gemakkelijk om onderweg van te drinken. Het gelmechanisme werkte ook geweldig, met het enige nadeel dat ik het te snel at - blijkbaar kreeg ik meer gel per zuigen dan ik me realiseerde (ik wou echt dat er een minder eufemistische manier was om dit te schrijven). Naast de fles , Hydrapak heeft een draagriem meegestuurd met de Gel Bot - ik weet niet zeker of dit is inbegrepen als u het in een winkel koopt, maar het is erg basic en heeft geen zak of spanriem (dit zijn essenti?le dingen voor mij in een draagriem voor in de hand). Ik koos ervoor om een ??Nathan-draagriem te gebruiken die ik al had en die een zak voor mijn mobiele telefoon en een cinchriem had - het paste perfect in de Gel Bot. Een ander punt is dat de dop voor de Gel Bot ook perfect past op een paar andere flessen die ik bezit, dus het is denkbaar dat je Nike Air Max 270 Damen Rosa het zou kunnen verwisselen met flessen van verschillende grootte als je toevallig wat hebt dat ermee werkt (en wat runner doet niet ' t hebben ongeveer 20 flessen liggen ??). Een laatste opmerking over opruimen. Ik heb een paar beoordelingen van de Gel Bot gelezen waar mensen hebben geklaagd dat ze vergaten de gelkamer schoon te maken en het beschimmelde. Ik zie dit als een bedieningsfout en ik had eerlijk gezegd geen moeite om de mijne na de run schoon te maken door er water uit te halen en er doorheen te spoelen. Helemaal geen probleem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum