Pukkelpop Forum Forum Pukkelpop Forum Forum
Leve Pukkelpop buiten het Pukkelpopseizoen
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

natuurlijk werkgerelateerd zijn

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Labi1995
Clubopener


Geregistreerd op: 19 Jan 2019
Berichten: 322

BerichtGeplaatst: 24-10-2019 04:48:06    Onderwerp: natuurlijk werkgerelateerd zijn Reageren met citaat

Omdat ik ongeveer wist hoe ver we waren, berekende ik dat ik ongeveer 6: 00-7: 00 moest rennen om naar de school te gaan voordat de bus vertrok. Dat was binnen mijn mogelijkheden, dus ik vertrok met de hond op sleeptouw en vestigde me in het juiste tempo zoals aangegeven op de Garmin. We stopten even om een ??kakzak te pakken die ik eerder naast een boom had neergelegd (die van Jack, www.aadkruiswijk.nl niet die van mij), zodat ik hem in de Adidas Superstar Femme prullenbak kon gooien en net op tijd naar de school kon gaan ... dacht ik. Ik stopte moeizaam naar zijn klaslokaal en liet zijn leraar me vertellen dat de bus net was vertrokken.
"Geen probleem," dacht ik, een halve mijl naar huis, en er is geen manier dat hij me daar in de bus zal verslaan gezien het feit dat ze andere haltes moeten maken voor ons huis. Voor de zekerheid ben ik weer in een laag tempo van 6:00 vertrokken, ben ik voor een klein stukje in de 5:00 gedoken en heb Jack waarschijnlijk uitgeroeid. Eindresultaat - erin geslaagd om met ongeveer 10 minuten thuis te komen, dus dit verhaal heeft een heel gelukkig einde. Ik zit hier dit bericht vroeg in de ochtend te schrijven op de eerste offici?le dag van mijn zomervakantie. Hoewel ik nog steeds een aantal verplichtingen moet nakomen en Nike Air Max 270 Femme losse eindjes moet maken op het werk, waren Nike Air Max Classic BW Femme mijn belangrijkste verantwoordelijkheden voltooid www.emilytorino.it toen ik gistermiddag mijn voorjaarssemestercijfers en jaarverslag indiende. Als universiteitsprofessor is dit een vakantie noemen niet helemaal correct, omdat ik de komende maanden een paar wetenschappelijke publicaties zal schrijven, maar het ontbreken van een formeel schema maakt het einde van het schooljaar een bevrijdende ervaring, en een dat brengt een gevoel van vrijheid en grote opwinding met zich mee voor de nabije toekomst.
Tijden van overgang zijn over het algemeen moeilijk voor mij. Van een full-time universiteitsprofessor met alle verplichtingen en deadlines die daarbij horen naar een bijna full-time vader, neemt enige aanpassing. In plaats van dat er dagelijks coherente en informatieve lezingen moeten worden voorbereid, moet ik Nike Air Max 90 Mens Grey nu helpen ervoor te zorgen dat mijn kinderen Nike Air Max 270 Donne wakker worden, gevoed worden, op tijd naar www.philshotton.co.uk school gaan en ze naar hun verschillende buitenschoolse activiteiten brengen. Het toevoegen van een pasgeboren baby aan de mix dit jaar voegt een extra draai toe om dingen nog interessanter te maken. Het is niet dat deze vaderlijke taken moeilijk of zwaar zijn, het is gewoon dat ze heel anders zijn dan mijn routine tijdens het schooljaar, en voor mij gebeurt de omschakeling vrijwel 's nachts. Dit kan een paar weken psychologisch schokkend zijn totdat ik me aan de verandering aanpas. Dat gezegd hebbende, een paar maanden per jaar fulltime vader kunnen zijn, is een van de prachtige dingen van mijn werk, en ik zou het niet voor de wereld willen ruilen.
Een andere wending die zich dit jaar voordoet, is het feit dat ik meer dan alleen een zomervakantie van drie maanden heb om les te geven. Nike Air Max 270 Homme Zie je, ik ben bekroond met een sabbatical voor Nike Air Max 90 Dam het herfstsemester, waarvan het resultaat is dat ik tot januari 2011 geen andere les zal geven. Dit betekent dat ik nu in wezen 8 maanden heb zonder formeel schema. Ik heb nog steeds een aantal administratieve taken te vervullen op mijn werk vanaf september, maar die zullen sporadisch zijn en ik kan mijn tijd min of meer vullen met werken aan projecten die ik normaal niet heb tijd om te voltooien wanneer ik draag een volledige leerlast. Sommige hiervan zullen natuurlijk werkgerelateerd zijn (wetenschappelijke publicatie is de naam van het spel in mijn vakgebied als het gaat om werkpromoties), maar sommige zullen persoonlijker zijn (bijv. Familiezaken en mijn hardlopen), en sommigen combineren mijn werk en persoonlijke interesses (bijvoorbeeld deze blog). Onder de vele dingen die ik de Nike Air Max Classic BW Femme komende maanden hoop te bereiken, is het Nike Air Max Classic BW Mujer bevorderen van de ontwikkeling van deze blog. Runblogger is het afgelopen jaar uitgegroeid tot iets meer dan een hobby, en eerlijk gezegd realiseerde ik me in het begin nooit hoeveel ik hier graag zou schrijven. Ik ben al mijn lezers enorm bedankt voor het ondersteunen van mij, en de feedback die ik krijg via e-mail en postreacties wordt enorm op prijs gesteld - dit is voor een groot deel wat mij blijft posten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum