Pukkelpop Forum Forum Pukkelpop Forum Forum
Leve Pukkelpop buiten het Pukkelpopseizoen
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Bij gelegenheid

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Labi1995
Clubopener


Geregistreerd op: 19 Jan 2019
Berichten: 322

BerichtGeplaatst: 28-10-2019 06:23:54    Onderwerp: Bij gelegenheid Reageren met citaat

Ik ga hier eerlijk zijn - mijn inbox is een soort ramp en het is een grote bron van stress. Ik hoor graag van lezers en lees over het algemeen elke e-mail die in mijn inbox binnenkomt, maar reageren is steeds moeilijker geworden naarmate het e-mailvolume is toegenomen. Wanneer ik probeer tijd door te brengen met mijn gezin (ik heb een vrouw en drie kleine kinderen), blogposts schrijven, hardlopen (zodat ik producten kan testen die ik review), werken in de kliniek en e-mail beantwoorden, de laatste heeft de neiging om te kort te komen metten. Hoewel ik mijn best doe om op e-mails te reageren, kunnen er soms weken voorbijgaan voordat ik de kans krijg om www.aadkruiswijk.nl mijn inbox aan te pakken. Soms glijden berichten van de eerste pagina van mijn inbox voor altijd Nike Air Max 270 Femme verloren in de Gmail-afgrond (helaas, vaker dan ik wil toegeven). Ik ben een sukkel voor een goed duursportverhaal, en vaker wel dan niet, als het gaat mensen die ongelooflijk doorzettingsvermogen tonen, heb ik de neiging om een ??beetje emotioneel te worden (denk aan NOVA Marathon Challenge of Spirit of the Marathon). Onlangs plaatste een vriend van mij op dailymile een link naar een podcastaflevering van WYNC's Radiolab die verschillende verhalen vertelde van mensen die de grenzen van het menselijk lichaam, zowel fysiek als mentaal, testten. Ik zou liegen als ik niet zou toegeven dat ik een beetje zou stikken terwijl ik hiernaar luister. Hier is de afleveringbeschrijving van de Radiolab-website: "Jad en Robert praten met twee Ironman-Nike Air Max 95 Donne concurrenten, Julie Moss en Wendy Ingraham om te ontdekken hoe ze doen wat ze doen. Fysioloog dr. www.jaimemaregion.fr David Jones vertelt ons hoe we de stem in je hoofd kunnen misleiden die je vertelt dat je uitgeput bent. Daarna volgen we twee mannen, Patrick Autissier en Jure Robic, die zo snel mogelijk door het land fietsen in een gekke race genaamd The Ride Across America. Producent Lulu Miller brengt ons hun verhaal en New York Times schrijver Daniel Coyle leidt ons door het proces van fysieke en mentale afbraak waarmee RAAM-concurrenten worden geconfronteerd. ““ Help een nieuwe ouder !!! Als vader van een pasgeborene ben ik op zoek naar suggesties voor het omgaan met training met een baby in huis van degenen die het hebben meegemaakt (advies van moeder wilde ook!). Ik hoor hier graag idee?n van jullie over. Als je suggesties hebt (voor zowel Nike Air VaporMax Mens mama als papa), kun je ze hier als reactie achterlaten of me een bericht sturen. "Ik heb getraind Nike Internationalist Mujer voor mijn eerste marathon met een pasgeborene in huis en moest gewoon opstaan ??voordat iemand anders wakker en zet in de mijlen; dit betekende heel vroege ochtenden. Ik trainde niet zoals ik nu doe, maar ik zou rond 5 uur opstaan, gaan rennen, terugkomen en douchen, en dan terug naar bed gaan terwijl mijn man opstond en zich klaarmaakte voor werk. De jogging kinderwagen hielp ook. En soms moest ik gaan rennen terwijl een van hen huilde - dat was zwaar, maar mijn man zei altijd dat alles goed was als ik weg was. Het gaf hen de gelegenheid om zich te binden. Ik was de hele dag bij hen thuis en ik had de pauze nodig. Ik denk dat het me heeft geholpen veel geduldiger en evenwichtiger te zijn. Het vereist veel toewijding. Ga zitten met je Nike Air Max Classic BW Femme vrouw en breng je dag in kaart, zoek die vrije tijden en beslis wanneer het voor jou de beste Nike Air Max 270 Donnetijd is om te trainen zonder iemand ongemak te bezorgen. Je moet het beste uit dat vrije uur halen. Of, zoals Paul zei, zuig het op en sta extra vroeg op zodat je tijd hebt voor je training en de rest van de dag voor het belangrijkste in je leven ... familie. We hebben een 3-jarige die naar de kinderopvang gaat. Vorig jaar en een deel van dit jaar was ik de enige bestuurder, dus ik moest iedereen rijden, waardoor ik weinig tijd had om veel te doen. De dag was in een mum van tijd ... dus koos ik ervoor om tijdens mijn lunchpauze te rennen. Bij gelegenheid co?rdineerde ik een nachtloop met mijn vrouw. Nu brengt mijn vrouw ons naar de kinderopvang en het werk, waardoor ik geen auto achterlaat en een uur na het werk op haar wacht om opgehaald Nike Air Max 90 Donne te worden, dus in plaats van te zitten en te wachten, ren ik tijdens dat uur. Zoals ik Nike Air Vapormax Femme zei,. je moet het beste halen uit elk vrij moment dat je overdag krijgt ... en een begripvolle vrouw Nike Air Max 90 Mujer helpt ook, maar vergeet niet, het begripgedeelte werkt beide kanten op ... ??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum