Pukkelpop Forum Forum Pukkelpop Forum Forum
Leve Pukkelpop buiten het Pukkelpopseizoen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

utan snarare ett

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Labi1995
Clubopener

BerichtGeplaatst: 10-06-2019 04:14:48    Onderwerp: utan snarare ett Reageren met citaat

De var de enda tv? k?rningarna som jag kan minnas de senaste ?ren d?r min ITB har skadat, de skilde sig ?t en m?nad, och www.melanieo.fr ytorna p?g?r var v?ldigt olika (l?pband och v?g). Jag blev kvar f?r att dra slutsatsen att skorna brutit med min g?ng p? n?got s?tt och jag misst?nkte att det kan ha n?got att g?ra med det jag tycker ?r en tillverkningsfel i r?tt sko (?ven om min sm?rta var p? Adidas Superstar Mujer v?nster sida kn? - go figur ...). Mitt problem med skon var att det svarta metatarsalbandet som korsar framfoten precis framf?r sn?ren (se gul linje i bilden till v?nster) var alldeles f?r sn?v, vilket medf?r att den komprimerade fogen vid basen av min pinky t?, vilket i sin tur orsakade h?rt tryck och sm?rta vid basen av Nike Air VaporMax Mens t?net (p? toppen i omr?det av den r?da cirkeln i bilden ovan). Detta var en besvikelse f?r att jag i alla andra avseenden verkligen gillar denna sko. Nu n?r Minimus-skor finns tillg?ngliga i butikerna har jag f?tt flera fr?gor fr?n l?sare om huruvida jag Asics Gel Lyte 3 Femme har gjort n?gra ytterligare l?pskor i skorna. Sanningen ?r att jag inte hade k?rt igen i Minimus Trail, inte heller har jag k?rt mycket i Minimus Road - den f?rra eftersom jag inte ville riskera en skada, och sistn?mnda fr?mst f?r att jag har k?rt p? sn? och mycket is sedan december, vilket kr?ver mer dragkraft ?n en v?gskon kan ge.
Med tanke p? att jag inte hade n?gra planer p? att springa igen i Trail-skor p? grund av vad jag uppfattat som en verklig brist, tyckte jag att det var en bra chans att ?vervinna min aversion f?r att dissekera skor (jag m?ste komma ?ver det, jag ?r Nike Air Vapormax Womens en anatomi professor trots allt ...). Jag kom ut en schweizisk armékniv och p?b?rjade en operation p? metatarsalbandet - jag t?nkte p? att om jag halkade bandet n?ra var trycket intr?ffade skulle det m?jligg?ra en extra str?cka av det orangfodrade tyget och Nike Air Max 90 Dames detta kan lindra problemet. Slutprodukten visas nedan till h?ger: Skorna ovan ?r fotograferade med mina f?tter i dem och klyftan som du ser i bandet till h?ger beror helt p? att str?ckningen av framfodsmaterialet minskar efter att jag har gjort en enda rak klippa genom bandet - med andra ord ?r det klyftan hur mycket extra slack min fot beh?vde. Ett litet Loctite tyglim kr?vdes f?r att s?kerst?lla att s?mmen mellan framkanten och tungan inte skilde sig helt (jag hoppas att den h?ller). Efter att ha tagit p? sig skorna kunde jag genast s?ga att trycket p? min pinky t? var borta Adidas NMD Mujer och att problemet hade ?tg?rdats. R?tt skor k?nns nu bekv?mare ?n v?nster sko, och jag kan upprepa operationen p? andra sidan - t?theten hos det tr?ffade bandet ?r mitt enda stora klagom?l om Minimus Trail.
Jag var ?vertygad om hur skorna k?nde efter operationen Nike Air Max 90 Femme Rose att jag best?mde mig f?r att ge dem ett annat f?rs?k tidigare idag. Jag sprang 4+ miles klockan 7:59 min / mil och k?nde mig inte obehag i min v?nstra ITB. Jag kan inte s?ga s?kert att denna modifiering ?r det som l?ste det Minimus-relaterade ITB-sm?rtproblemet, men det ?r intressant att tro att det kr?vde operation f?r att Nike Air Max 2017 Donne l?sa problemet. Endast operationen var p? min sko och inte p? mitt kn?. Jag ser faktiskt denna ?versyn som hans m?jlighet att ge skon en andra chans. Om du l?ser sin f?rsta recension av den h?r skogen kommer du att m?rka att tillverkningsfelet han h?nvisar Nike Air Max 90 Femme Rose till ?r inte en baserad p? en stilfel, utan snarare ett problem med det par som han mottog. Han p?pekar tydligt i bilder att r?tt sko ?r klart annorlunda fr?n v?nster. I det h?r nya inl?gget f?rs?ker han helt enkelt "fixa" den defekten i r?tt sko. Jag f?rv?ntar Adidas NMD Donne mig att detta inte ?r ett problem med varje par av dessa skor och var bara i Petes par. Jag antar att Pete kommer att g? in och s?ga det b?ttre ?n jag ?r - men jag h?ller inte med om att han f?rs?ker skildra den h?r skon i ett negativt ljus ... och g?r det som resten av oss skulle g?ra efter tv? sm?rtsamma k?rningar i Nike Air Max 90 Mujer ett par skor ( sl?nga dem ut) gav han dem en sekund efter noggrann inspektion och fixade felet i sin h?gra sko. Det ?r min tanke p? det.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: