Labi1995 Clubopener
|
Geplaatst: 21-06-2019 08:18:33 Onderwerp: en als veld doen we het |
|
|
Ultradunne zolen Nike Air Max 2017 Dames voor goede proprioceptie, neuromusculaire activering in de gehele kinetische keten en als aanvulling op het natuurlijke vermogen van het lichaam om grondkrachten te absorberen. Laag, vlak bij het grondprofiel - schoenen moeten alle spelsituaties mogelijk maken die te maken hebben met klimmen, hardlopen en jumping. Schoenen moeten de zijwaartse beweging verbeteren, omdat de voet niet op een platform staat of een helling van hiel naar voorvoet heeft. De materialen moeten zacht en soepel zijn, waardoor natuurlijke Nike Air Max 2017 Dames voetfunctie mogelijk is. De schoen moet gemakkelijk buigen bij de teengewrichten - dit is waar een voet is ontworpen om te buigen om de boog bij het opstijgen na te bootsen. Zie de TR Treads-website op Footwear Education voor meer informatie hierover. De toebox moet breed genoeg zijn om natuurlijke teenspreiding mogelijk Nike Roshe Run Damen te maken (opmerking van Runblogger: bekijk deze video over het loslaten van de tenen bij contact met de grond bij mijn 5-jarige dochter). Voetsteun wordt gecre?erd door de natuurlijke boog van de voet waarbij de grote teen de boog stabiliseert. Wanneer de hiel verhoogd is en de grote teen naar de tweede teen afwijkt (een veel voorkomende ontwerpfout in veel schoenen die tot een punt komen), komt deze stabiliteit in gevaar. De voet produceert de meeste hefboomwerking wanneer de tenen recht zijn en op één Nike Air Max 95 Mujer lijn liggen met de middenvoetsbeentjes. De voet van een kind is het breedst aan de uiteinden van de tenen (net als bij een volwassene als deze zich in de juiste schoenen of op blote voeten bevindt). Een tussenzool uit één stuk / buitenzool die bescherming biedt op onnatuurlijke oppervlakken (beton, asfalt) en natuurlijke ruwe Adidas NMD Mujer oppervlakken (rots , trail) terwijl proprioceptie en natuurlijke dissipatie van grondreactiekrachten mogelijk zijn. Waarom interesseert mij dit zo hartstochtelijk? De belangrijkste reden is dat ik een ouder ben en wil doen wat het beste is voor mijn kinderen en niet be?nvloed wordt door marketingclaims of trends. Ik ben mijn hele leven een competitieve afstandsloper geweest en ben persoonlijk betrokken bij meerdere projecten en beurzen voor zowel fysieke als lichamelijke fitheid van jongeren. Als we gedurende Nike Air Vapormax Dames het hele leven een goede aanpak van pijnvrije activiteit kunnen aanleren, dan zal de dagelijkse wandeling of run duurzaam zijn. Ik had mijn beide voeten 10 jaar geleden geopereerd op 33-jarige leeftijd voor ernstige artritis veroorzaakt door een combinatie van onjuiste loopmechanica, veel harde kilometers als een collegiaal en post collegiaal hardloper, en de negatieve invloed van nieuwe trends in schoenen, zoals verhoogde hakken en crashpads. De voetinstabiliteit die hierdoor werd gecre?erd en een grotere impact in het grote teengewricht veroorzaakte een verslechtering van dit gewricht. Ik had de gewrichten in beide voeten gesmolten en in plaats van het advies van de standaardarts te nemen om niet meer te rennen, koos ik ervoor om opnieuw te leren hoe ik moest rennen. Ik heb gezien hoe mijn eigen kinderen hun bewegingspatronen Nike M2k Tekno Dames drastisch veranderden nadat de zware, inflexibele "Sketchers met lichten waren weggedaan" En om ze op Slip Vivo Barefoot-kinderschoenen te krijgen. Ze zullen nu niets anders meer doen als ze schoenen nodig hebben. We schonken 180 paar Vivo Barefoot-kinderschoenen bij Freedom's Run voor onze kinderen, dankzij de gecombineerde vrijgevigheid van Two Rivers Treads en Terra Plana. Zie verhaal ... naar beneden scrollen. Tientallen moeders en kinderen hebben me bedankt voor de ontdekking die ze hebben gedaan (Runblogger's Adidas ZX Flux Mujer opmerking: net als ik - Mark was zo vriendelijk om me een paar Vivo Barefoot Kids Pally's te sturen voor mijn 5-jarige dochter, en zij en ik houden allebei van hen ). De schoonheid van dit veld is dat het snel evolueert, we ontdekken allemaal nieuwe dingen, er is geen juist antwoord en als veld doen we het nodige Nike Air Max 90 Uomo onderzoek. Mijn persoonlijke resultaten als een studie van een geven me de autoriteit om te zeggen dat je kunt omscholen hoe je beweegt, en dat schoeisel invloed heeft. Ik begon op blote voeten op het strand te lopen toen ik 12 was. Dit was de prachtige beweging die ik me nog kan herinneren. Eenendertig jaar later eindigde ik in de top 10 voor hardlopers boven de 40 op de Boston Marathon van 2010 in een tijd van 2:34. Ik heb onder 2:35 hardgelopen voor een marathon 22 van de afgelopen 24 jaar, met missers alleen Nike Air Max 90 Mujer tijdens mijn medische stagejaar en in 2009 toen ik een 2:37 liep. Mijn trainingsmijlen zijn nu minimaal voor deze inspanningen. Kennis en toepassing van loopprincipes en het gebruik van optimaal schoeisel zorgen voor moeiteloze beweging. Het is "geen pijn ... dank u" in plaats van "geen pijn ... geen winst". |
|