Labi1995 Clubopener
|
Geplaatst: 05-07-2019 07:29:37 Onderwerp: re senetilpasninger i |
|
|
Forsknings- og uddannelsesindsats fra Nike Air Max Classic BW Mujer steder, personer og organisationer som University of Virginia SPEED Clinic, Dr. Daniel Lieberman fra Harvard University og Chi Running er sammen, der giver l?bere og vandrere mulighed for at se p? gamle begreber relateret til form og fodt?j. Endnu vigtigere producerer innovative skoproducenter som Newton Running, Terra Plana Vivo Barefoot, Vibram, Kigo og nykommere Altra og STEM nu fodfriendlige sko, som folk kan bruge til mere effektivt at anvende nye koncepter i deres egne selvfors?g. Det er sv?rt at finde en enkelt af de tusindvis af l?bere og vandrere, der har foretaget Nike Air Max 270 Femme korrekte ?ndringer i deres gang, og suppleret dette med fodt?j uden forh?jede h?l / bev?gelseskontrolfunktioner, der ?nsker at vende tilbage til den gamle m?de p? h?lkrasj pads og ineffektive gangarter. I ?jeblikket har n?sten alle l?besko virksomheder produkter www.arqueoymas.es i udvikling, der underst?tter naturlig l?b, og vi begynder at se de allerf?rste trin af mange af dem v?k fra tunge polstring og forh?jede h?le. Igen er de fleste af disse nye sko kun lavet til voksne. Uden for nogle f? udvalgte m?rker, hvor Terra Plana Vivo Kids er modellen (se billedet af TP Pally til venstre), eksisterer et tomrum i udviklingen af ??ordentligt ungdomssko, hvor naturlige fodfunktioner og -udvikling m?ske er mest kritiske.
Desv?rre mangler den medicinske virksomhed ofte at anerkende, hvad mange synes s? indlysende - et barns fod er bedst, n?r det er Nike Air Max 90 Femme forstyrret mindst. For eksempel, uden nogen form for dokumentation, fremsatte pr?sidenten for Det Amerikanske Akademi for Podiatrisk Idr?tsmedicin (AAPSM) David Davidson denne kommentar, da han blev spurgt om b?rns fodt?j af Running Times Magazine "Kids b?r ikke k?re i Nike Air Max 90 Donneminimalistisk fodt?j overhovedet, og som i andre sko, b?r v?re if?rt m?rke l?besko med god bev?gelseskontrol, polstring osv. .. "Jeg tror det modsatte. Jeg f?ler, at b?rn b?r l?be barfodet s? meget som muligt, og n?r de har brug for en sko, b?r de b?re en, der g?r det muligt for den unge fod at udvikle sin naturlige styrke, st?tte og funktion. For?ldre b?r t?nke to gange, f?r de h?vder meddelelsen om, at deres b?rn har brug for "robuste" eller "st?ttende" sko. Som Dr. Lieberman viste s? godt i sit milep?lpapir i Nature (26. januar 2010), kan fodt?j have stor Nike Air Max 90 Femme indflydelse p? naturlig ganggang. Jeg finder det meget us?dvanligt, og der er ingen dokumentation til APMA (American Podiatric Medical Association) for?ldre flyer, som siger, at for?ldre skal "V?lg en sko, der er stiv i midten. Er din sko vred? Din sko skal aldrig vride i midten.Nike Air Max 95 Femme "Nysgerligt, lige under dette stykke og skrevet i fin print, er der denne pr?cise erkl?ring:" Trin tre g?lder ikke for sm?b?rnesko. For sm?b?rn b?r sko v?re s? fleksible som muligt. "Jeg undrer mig nu." P? hvilket tidspunkt bliver et lille barn et barn, og vi binder deres f?dder op? "Som for?lder og l?ge mener jeg, at APMA-udsagnene kunne for?rsage skade i et udviklende barns fod. En fod bygger sin egen iboende st?tte via kommunikation med jorden, bygningsstyrke og stabilitet gennem proprioception, og tillader normale kraftbelastninger at blive anvendt Nike Air VaporMax Dam p? de omr?der, som naturen har til hensigt. Hvis du ?ndrer noget fra hvad der er normalt i et udviklende barn, s? forts?tter du p? egen risiko. For eksempel, da jeg var et barn, foreslog APMA, at det var en behandling for ineing (f?dder, der vender indad i stedet for at pege ligeud) - heldigvis er denne praksis blevet forbudt. Resultaterne var ekstrem Nike Air Max 90 Femme Rose tibial rotation og for mig afviklede jeg behov for patell?re senetilpasninger i alderen 13 p? grund af fuldst?ndig misalignerede tibia og patellas (kn?skiver). Jeg savnede en stor del af min high school l?b p? grund af dette. En for?lder vil n?sten g?r altid hvad eksperterne siger er bedst for deres b?rn, og APMA-erkl?ringen, der er n?vnt ovenfor, er en, som jeg ville udfordre. Har jeg studier for dette .... desv?rre ikke gode. Konceptuelle og evolution?re beviser er det bedste, Nike Air Max 90 Femme vi har her. For et eksempel ser vi mange high school l?bere med hallux valgus - "store t?er pegede i." Hallux valgus er generelt for?rsaget af d?rlig pas sko med en spids toebox. Desuden kan de fleste l?bere, b?de unge og gamle, ikke stabilisere sig og balancere p? en fod. For at k?re korrekt skal du kunne g?re dette. |
|