Pukkelpop Forum Forum Pukkelpop Forum Forum
Leve Pukkelpop buiten het Pukkelpopseizoen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

da jeg oprindeligt satte dem da jeg oprindeligt satte dem

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Labi1995
Clubopener

BerichtGeplaatst: 26-07-2019 07:35:16    Onderwerp: da jeg oprindeligt satte dem da jeg oprindeligt satte dem Reageren met citaat

For flere m?neder siden offentliggjorde jeg en anmeldelse af et par Zensah-kalvekomprimeringsmuffer, der blev sendt til mig for at afpr?ve. Min anmeldelse var meget positiv, og i dette indl?g gjorde jeg en kort oversigt over videnskaben bag, hvordan kompressionst?j formodes at v?re til gavn for l?bere. Jeg er stadig ikke 100% sikker p?, hvor gavnlige de virkelig er, men jeg er ret godt solgt p? konceptet, hvis det kun er ud fra et komfortabelt og f?lelsesm?ssigt synspunkt. Jeg har brugt kompressionsmuffer regelm?ssigt i de sidste 4 m?neder og har ingen planer om at stoppe. Kort efter at jeg offentliggjorde min Zensah-anmeldelse, modtog jeg en e-mail fra Susan Eastman Walton, pr?sident for Move Sport Inc.Asics Gel Lyte 3 Damen , og udvikler af RecoFit m?rke af kompressions ?rmer. Hun tilb?d at sende mig et par RecoFit-?rmer Nike Air Max 95 Dam til komparative form?l og tilf?jede ogs? et par armk?lere, som jeg aldrig havde pr?vet f?r.
Det f?rste par kalve?rmer, som Susan sendte, var et medium i st?rrelse, og baseret p? mine m?linger var jeg dybest set lige i den ?verste ende af mediumskalaen. Min oprindelige fornemmelse var, at de var ubehageligt stramme, s? jeg kom tilbage i kontakten, og hun sendte et par i st?rrelse stort. De f?lte sig meget mere behagelige, men af ??en eller anden grund gik jeg tilbage til det mindre par, fordi den strammere komprimering begyndte at f?le sig godt p? en m?rkelig slags m?de. Jeg har b?ret begge j?vnligt de sidste par m?neder og bar endda det mellemstore Nike Air Max 90 Womens par under Manchester City Marathon i november uden st?rre klager over den stramme Nike Air Max 270 Femme pasform - faktisk ser jeg nu pasningen som en stor positiv. slags sv?rt at virkelig v?lge forskelle Nike Roshe Run Damenmellem produkter s? lige som kompressions ?rmer, og b?de Zensah og RecoFit ?rmerne vil tjene lige s? godt for de fleste l?bere. Zensah-?rmerne er en smule tykkere, og det kan m?ske v?re lidt varmere (ikke at kalvekoldhed nogensinde virkelig er et problem ...), men RecoFit-?rmerne ser ud til at have en lidt strammere v?v og passer lidt mere t?t p? benet - stof er tyndere og glattere og f?les anderledes p? en m?de, der er sv?rt at beskrive med ord. RecoFit-?rmerne er ogs? designet separat til hvert ben, mens Zensah-?rmerne kan g? p? begge ben - venstre og h?jre er ikke differentierede. Alt i alt er jeg meget tilfreds med b?de RecoFit- og Zensah-produkterne Nike Air Max 2017 Donne og vil forts?tte med at bruge dem regelm?ssigt p? h?rde l?ber og til bedring Adidas Superstar Donne bagefter. N?r det g?lder armk?lerne, var jeg lidt skeptisk overfor hele armk?ler / varmere koncept. Hvorfor ikke bare b?re en lang?rmet skjorte? N?, fordelen antager jeg igen ligger i den stramme pasform. Jeg hader at b?re de stramme skjorter i kompressionstype, som Under Armour og Nike laver, fordi jeg ikke kan lide den m?de, de f?les p? min overkropp - m?ske hvis jeg havde vaskeplads-abs eller lignende, ville jeg f?le mig anderledes, men det sker ikke lige om lidt. Det fine ved arm?rmene er, at de giver den dejlige kompressionsf?lelse, men stopper under skulderen, s? de ikke begr?nser bev?gelse af skulderleddet, og din overkrop er fri for indsn?vrende stof. RecoFit armk?lere er lavet med et stof kaldet Icefil, som er behandlet med Xylitol, et Nike Air Vapormax Femme stof, som jeg mener findes i nogle typer tyggegummi. Under alle omst?ndigheder er det www.arqueoymas.es meningen, at Xylitol skal hj?lpe med fordampningsk?ling og derved virker til at afk?le huden. Jeg vil sige, at jeg havde en fornemmelse af mild afk?ling, da jeg oprindeligt satte dem p? - slags som om nogen havde lagt en meget mild form af Icy Hot over mine arme. Jeg kan ikke sige, at k?lef?lelsen fungerede meget godt p? flugt, og jeg bar faktisk RecoFit-armk?lere som armvarmere under mit BQ-maraton p? Smuttynose. Jeg fandt ud af, at det bedste tr?k ved arm?rmene er, at kompressionen hj?lper med at holde min arm i en b?jet position, mens jeg l?ber, og m?ske reducerer den muskelindsats, der er n?dvendig for at g?re det (total spekulation her ...). I hvert fald f?lte de sig godt, var komfortable, og jeg har ingen klager. Jeg vil ikke sige, at Nike Air Max 90 Heren dette er en hastighed ud og k?ber en slags vare, men hvis du kan lide komprimering p? dine Nike Air Max 95 Femme arme, er de en anst?ndig mulighed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: