Pukkelpop Forum Forum Pukkelpop Forum Forum
Leve Pukkelpop buiten het Pukkelpopseizoen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

modligen att vara utan tvekan

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Labi1995
Clubopener

BerichtGeplaatst: 06-08-2019 08:06:43    Onderwerp: modligen att vara utan tvekan Reageren met citaat

Ingenstans gjorde att stamens natur att springa mer tydliggjord f?r mig ?n i uppstarten till och springande av mitt sista maraton, Smuttynose Rockfest Marathon i Hampton, NH. Smuttynose var det f?rsta maraton jag sprang d?r jag hade en stor grupp v?nner, av vilka m?nga jag aldrig tr?ffat personligen, som ocks? skulle k?ra t?vlingen. Vi delade upp- och nedg?ngarna i v?r Adidas ZX 750 Mujer tr?ning under uppstarten till maratondagen, vi tr?ffades f?re loppet och delade v?ra f?rv?ntningar, och vi v?ntade p? varandra vid m?llinjen att jubla varandra i. Precis som stamjakterna av gammalt, firade vi med mat och dryck efter?t, bara ist?llet f?r att sitta runt en eld, s?kte vi skydd mot kylan i ?lt?ltet. Smuttynose kommer att vara en av mina mest uppskatta l?pupplevelser, och inte bara f?r att det var loppet som l?t mig g? med i l?perstammen som har kvalificerat sig f?r Boston. Det kommer att bli minnesv?rt eftersom jag k?rde den med en v?nnestam, och det ?r i slut?ndan det som g?r denna sport s? speciell. Slutligen en anteckning om kommersialism. Jag har k?rt t?vlingar som ?r mycket kommersiella (sv?rt att sl? Disney Marathon f?r det), och t?vlingar som inte ens har expon (Smuttynose), och f?r att vara ?rlig, kommer kommersialiteten i vissa v?gresningar inte riktigt att bry mig. Kanske beror det p? att jag i sig ?r Nike Blazer Basse Femme en godk?nd v?xellunk, men jag ser Asics Gel Lyte 3 Femme faktiskt att redskap och de f?retag som producerar det ?r en del av det roliga med att springa. Ja, de ?r slutligen ute efter att tj?na pengar, och ja, jag ifr?gas?tter v?rdet av n?gra av de producerade produkterna (ett vanligt diskussions?mne p? denna blogg!), Men jag har interagerat med m?nniskor i m?nga av dessa f?retag, b?de stora och sm?. , och aldrig har jag k?nt att f?retagens girighet var den fr?msta drivkraften f?r vad de g?r (beviljas, jag talar inte med VD: s). De flesta av dem ?r l?pare, och jag tror verkligen att de flesta i dessa f?retag har l?parens b?sta intresse.
P? m?nga s?tt ?r det att anpassa sig till ett lopp lika mycket som en stamaktivitet som n?gon annan. Vi l?pare vill f?lja v?ra pre-race ritualer - vi har pastamiddagen kv?llen innan och samma frukost f?re varje maraton. Efter noggrant ?verv?gande l?gger Nike Air Max 95 Mujer vi ut v?ra kl?der, skor och andra redskap kv?llen f?re loppet. P? t?vlingsdagen v?ljer vi saker som f?r oss att k?nna oss kraftfulla eller snabba, och jag personligen Nike Air Max 90 Mujer tror p? de psykologiska f?rdelarna som detta kan ge - ?r jag att v?lja att b?ra fluorescerande orange armv?rmare och skor med "l?gor" p? sidorna s? annorlunda ?n min f?rf?der som m?lade ansiktet eller kropparna f?re en jakt eller p? v?g in i strid? Efter t?vlingen firar vi med en ceremoniell medalj och det ofta sedda mylarfiltet - som b?da skiljer oss som framg?ngsrika deltagare i ”jakten.” Nike Free Run 2.0 Mujer Och p? kv?llen efter loppet ist?llet f?r att m?la bilder av evenemanget p? en grotta v?gg, vi tillbringar tid online eller vid middagen med att ber?tta om historier om dagen, dela v?ra erfarenheter och gratulera varandra till ett bra jobb. I morgon b?rjar jag n?sta kapitel i Nike Air Zoom Pegasus 35 Femme mitt liv. Min plan ?r att k?ra Manchester City Marathon inte f?r mig sj?lv, utan att hj?lpa andra att n? sina m?l. Min plan ?r att hj?lpa en v?n att st?lla in tidsgruppen 3:40, och f?r att vara ?rlig ser jag fram emot det. Jag kommer att l?sa McDougalls artikel f?r att ha drivit mig att fatta detta beslut - precis som han ?ndrade sig om att springa i NYC, ?ndrade jag min ?sikt om vad det h?r loppet skulle handla om. I morgon kommer det att vara en firande av gl?djen jag f?r fr?n att springa, och det kommer att Nike Air Max 720 Dames vara en fest som jag kommer att dela med alla andra personer ute p? v?gen, oavsett hur l?ng tid det tar dem att avsluta loppet. Jag kommer f?rmodligen att vara utan tvekan kommersiell, och k?nner igen min "stam" p? n?tet genom att b?ra min dailymile T-shirt och andra logodr?ktiga l?parredskap. Och efter loppet kommer jag att fira, b?de i Manchester och online med dem som Nike Air Force 1 Donne k?r det mycket st?rre loppet i NYC. Jag tackar McDougall f?r att hj?lpa mig att fatta detta beslut, jag ?nskar honom lycka till, och jag hoppas att han har ett underbart lopp - vi kommer att springa tillsammans i anda. Vi ?r b?da l?pare och tillsammans med tusentals andra medmedlemmar i v?r stam kommer vi att ?terskapa den aktivitet som f?renar oss tillsammans baleanivittorio.it med v?ra f?rf?der. Till alla som k?r i morgon, kan du ha en framg?ngsrik "jakt", kan du fira hj?rtligt, och jag ser fram emot att h?ra dina ber?ttelser!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht  
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pukkelpop Forum Forum -> Festivals Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: