Labi1995 Clubopener
|
Geplaatst: 26-08-2019 07:31:05 Onderwerp: det samme som Nike Free |
|
|
Piranha SP2's tvinger mig til at l?be midtfod, og mit slidm?nster efter 150 miles i dem underst?tter det. Jeg estimerer, at de har 50% yders?lens levetid, s? det ser ud til, at jeg f?r 300 samlede miles ud af dem. De er langt min yndlingssko i min l?bende line up. Jeg har l?bet op ad 13 miles ad gangen i dem, men jeg kunne bestemt se dem g? komfortabelt l?ngere. Som konklusion vil jeg gerne bem?rke, at fleksibiliteten, vejf?lelsen og den generelle Nike Air Max 95 Dames komfort i disse sko er helt i top. Jeg ville ?nske, at hver kilometer, jeg l?ber, kunne v?re i disse sko, men n?r jeg l?ber 50-65 miles om ugen, ville de slides ret hurtigt. Jeg vil anbefale disse sko Nike Air Max Classic BW Damen til alle derude, der www.marmarisco.esvil l?be i en sko, der er meget hurtig og let, og som ikke kommer i vejen for en midtfodskridt. Piranha SP2's tvinger mig til at l?be midtfod og mit slidm?nster efter 150 miles i dem underst?tter det. Jeg estimerer, at de har 50% yders?lens levetid, s? det ser ud til, at jeg f?r 300 samlede miles ud af dem. De er langt min yndlingssko i min l?bende line up. Jeg har l?bet op ad 13 miles ad gangen i dem, men jeg kunne bestemt se dem g? komfortabelt l?ngere. Som konklusion vil jeg gerne bem?rke, at fleksibiliteten, vejf?lelsen og den generelle komfort i disse sko er helt i top. Jeg ville ?nske, at hver kilometer, jeg l?ber, kunne v?re i disse sko, men n?r jeg l?ber 50-65 miles om ugen, ville de slides ret hurtigt. Jeg vil anbefale Nike Internationalist Mujer disse sko til alle derude, der vil l?be i en sko, der er meget hurtig og let, og som ikke kommer i vejen for en midtfodsskridt.Nike Air VaporMax Damen For et par m?neder siden skrev jeg en meget positiv anmeldelse af Brooks Mach 11 XC racing flad. Mach 11 har en lav h?l, kun en 4 mm h?l-til-t?-dr?be og er meget let (7,1 oz i m?nds st?rrelse 9). Den eneste ulempe, jeg havde identificeret, er, at Mach 11 passer temmelig smal i mellemfoden og h?len. P? det tidspunkt, hvor denne anmeldelse blev skrevet, var jeg klar over, at Brooks var indstillet til at frigive den opdaterede Mach 12, og jeg kontaktede dem for at se, om de ville sende mig et par Nike Air Max Classic BW Dames til at gennemg? og sammenligne med den forrige version (de elskv?rdig enige - i interesser for fuld offentligg?relse, lad mig ?bent oplyse, at jeg ikke modtager nogen anden form for kompensation for denne gennemgang). Jeg har nu lagt omkring 35 miles i Mach 12 og er klar til at give min anmeldelse. Da jeg f?rste gang s? promobilleder af Brooks Mach 12 p? bloggen Running Warehouse, blev jeg straks imponeret. Enkelt Nike Air Max 90 Mujer sagt, dette er en Adidas Campus Femme af ??de smukkeste sko, jeg ejer. Det sort / gule farveskema ser godt ud, og skoen bare skrig “hurtigt!” Jeg er en stor tro p? psykologiens magt til at h?ve ydeevnen, og n?r jeg l?ber i en sko, der f?r mig til at f?le mig hurtig, tror jeg det det kan give et lille l?ft. Brooks var virkelig opm?rksom p? designdetaljer med denne, og det er en klar vinder ud fra et ?stetisk synspunkt. Som jeg n?vnte ovenfor, var min eneste virkelige klage med Mach 11 den smalle pasform i mellemfoden og h?len. Mach 12 er en komplet redesign med hensyn til b?de udseende og konstruktion. Mens det stadig er en smal sko og m?ske ikke egner sig godt til en bred fod, passer Mach 12 bedre til min fod og er m?rkbart bredere i midtfoden - den l?ses fast p? min fod som en handske. Ligesom Mach 11, k?rer Mach 12 meget t?t p? jorden, og jeg m?ler den ogs? som en 4 mm drop sko (det samme som Nike Free 3.0, Saucony Kinvara og den snart ankomne New Balance Minimus lineup - se dette indl?g til mere om h?l-t?-dr?be). I betragtning af den lave h?l ville Nike Air VaporMax Dam dette v?re et godt valg for en person, der pr?ver at skifte til en mere midtfod (hel s?l) eller forfods gang. Brooks form?ede ogs? at barbere en fuld ounce af v?gten p? Mach 12 (6,0 oz i st?rrelse 9), hvilket g?r det til et af de letteste sko, som jeg ejer - dette er et stort plus for mig. Min eneste klage over Mach 12 er den overdrevne t?fjeder (t?ens vending). Jeg har generelt ikke noget Nike Air Max 95 Femme> imod en smule t?fjeder, men i Mach 12 bem?rkes det, n?r jeg tager dem p?, men mindre, n?r jeg rent faktisk l?ber. |
|