ElaineNoel Wablief?! opener
|
Geplaatst: 31-07-2020 02:21:58 Onderwerp: nike baby schoenen |
|
|
ÿþAbbe Sensei zei nike air max invigor dat harde training de geest ontwikkelde, hij verwees ook naar Ki in die vroege dagen toen hij de kracht van zijn techniek demonstreerde, toen hem werd gevraagd om de betekenis van Ki uit te leggen, zei hij dat hij zich geen zorgen hoefde te maken over Ki, want dat zou een deel zijn van onze training en ontwikkeling. Hij zei toen: "Alleen wanneer je de eerste Dan bereikt, zul je het ware concept van Ki kunnen begrijpen als een verder verlengstuk van je Aikido." Ik geloof nog steeds in die gedachtegang, en de instructeurs in onze dojo's spreken zelden over Ki, hoewel het wordt onderwezen als een belangrijk en integraal onderdeel van onze training en studie. Ki Aikido Hoewel Ki algemeen wordt erkend als de geest en ademhaling tijdens het toepassen van techniek, zal elke leraar en student een zeer brede en gevarieerde en soms bizarre interpretatie geven van de betekenis van dit veel misbruikte woord.
DEEL 1 Op het eerste gezicht van bovenstaande titel ben ik er zeker van dat veel Aikidoïsten boos zullen zijn, zij zullen aannemen dat dit weer een aanval is op de geloofwaardigheid van Aikido door andere krijgskunstenaars. Bij deze gelegenheid hebben ze het helemaal mis, ik ben een student van Aikido sinds 1956, in die vroege dagen begon ik Judo in 1955 aan de Kenshiro Abbe School nike air max leopard of Budo, ik studeerde karate bij Harada Sensei en Kendo bij Tomio O'Tani Sensei , dus met mijn achtergrond heb ik het gevoel dat ik dit debat iets te bieden heb. Eerste indrukken De Aikido die ik voor het eerst zag gedemonstreerd worden door Abbe Sensei in 1956 was zonder twijfel een positieve krijgskunst. Ik was meteen onder de indruk van de positieve technieken en kracht ervan en in die tijd twijfelden mijn collega-vechtsporters en nike air safari ik er niet aan dat we getuige waren van een verwoestende nieuwe vorm van zelfverdediging zoals aangetoond door Kenshiro Abbe Sensei.
Abbe Sensei was op vijfjarige leeftijd begonnen met zijn vechtsportcarrière en werd een legende in zijn eigen leven. Op zijn achttiende was hij de jongste Japanse judokampioen ooit en ook de jongste 5e Dan ooit bij de wereldberoemde Kodokan. Later werd hij op drieëndertigjarige leeftijd de oudste Japanse judokampioen ooit. Toen Abbe Sensei in 1955 in het VK aankwam, was hij 8e Dan Judo, 6e Dan Karate, 6e Dan Kendo, 6e Dan Kyudo, 6e Dan Aikido, de vraag moet worden gesteld; zou deze Budo-meester Aikido hebben bestudeerd als hij niet geloofde dat het een krijgskunst was? Ik ben van mening dat Abbe Sensei Aikido niet zou hebben bestudeerd zoals het nu is. Breek alsjeblieft mijn vinger Als directe leerling van Abbe Sensei vroeg ik op een dag, terwijl we op nike air zoom reis waren naar een seminar "Sensei, hoe ben je voor het eerst student geworden van O'Sensei en Aikido"?
Wat bijna niemand in Minnesota en rond de NBA kan achterhalen, is de diepe bevriezing waarin de Timberwolves zijn ondergedompeld. Kevin McHale, VP van Basketball Operations in Minnesota, nam zaterdag eindelijk de temperatuur van zijn team op en besloot 911 te bellen. Hij belde de oude Timberwolves-coach en zijn oude vriend Flip Saunders om hem te informeren dat hij werd ontheven van zijn coachingstaken. Vervolgens kondigde McHale aan dat hij een vervanger had voor Saunders die in de coulissen wachtte - hijzelf. Bijna elke voorspelling van het voorseizoen had de Wolven en San Antonio bijeen in de finale van de Western Conference, en velen dachten dat dit het jaar van Minnesota zou zijn om alles te winnen. Maar als de play-offs vandaag zouden beginnen, zou Minnesota aan de buitenkant naar binnen kijken, met Los Angeles - ja de Clippers, en Denver slechts één wedstrijd terug in de verlieskolom voor het 9e zaad.
Geef McHale tenminste de eer om te proberen de rommel op te ruimen die hij grotendeels heeft gecreëerd. De schuld van de grootste buste van de NBA dit seizoen ligt vierkant op zijn schouders. Saunders is een kwaliteitsmens en een goede coach die zijn coachinggeld echt betaalde op weg naar de NBA. Maar hij was niet de juiste man voor de wolven, en McHale liet zijn vriendschap met Saunders die realiteit vertroebelen. Als Saunders ergens anders had gecoacht, in welke profsport dan ook, zou hij lang weg zijn geweest voordat hij de kans had om in de eerste ronde van de play-offs zijn eerste zeven pogingen te verliezen. Gewone seizoensoverwinningen zijn leuk, overwinningen in de playoff-serie zijn verplicht. McHale was blijkbaar tevreden met dat mooie seizoenrecord, totdat een tekort aan die overwinningen een nieuwe trip naar de play-offs in gevaar bracht.
Het is grappig hoe een term zo op de ene plaats kan worden gehonoreerd, maar toch op een andere plaats wordt aangetast - binnen dezelfde sport. In universiteitsbasketbal roept het woord 'Atlantic' beelden op van ACC-krachtpatsers zoals Duke, Wake Forest, UNC nike baby schoenen en de Universiteit van Maryland, allemaal eeuwige Final Four en Top 25 krachtpatsers. De oostkust langs de Interstate 95 wordt geassocieerd met pure dominantie. De pro's zijn een ander verhaal. Sinds de aanpassing van de NBA twee jaar geleden, is de Atlantische Oceaan een lachertje geworden, af en toe aangeduid als "The Wacklantic" of andere verzonnen namen. Daar is een goede reden voor: de huidige leiders van de Atlantic Division, de Boston Celtics, zijn gemiddeld 29-28, goed voor een. 509 winnend percentage. Onder de andere vijf divisieleiders is het laagste [img]http://www.cjmathews.com/images/shoes/nike air zoom-885gna.jpg[/img] winnende percentage. 648, momenteel in handen van de stijgende Pistons. |
|